حضور قطعي «مهناز افشار» در «صد سال به اين سالها»


    
    
    
     محمد شايسته گفت: بازي «مهناز افشار» در فيلم «صد سال‌به اين سال‌ها» قطعي است و او به زودي جلوي دوربين اين فيلم خواهد رفت.

    محمد شايسته مدير توليد اين فيلم در گفت وگو با خبرنگار سينمايي فارس گفت: فيلمبرداري فيلم «صد سال به اين سالها » آخرين كار سامان مقدم از نيمه گذشته و گروه فيلمبرداري پس از بازگشت از شمال كشور، از ديروز كار خود را در تهران آغاز كرده است و حدود 35 الي 40 جلسه كاري دارد تا مرحله فيلمبرداري فيلم به پايان برسد.
    وي افزود: تدوين همزمان فيلم توسط مستانه مهاجر آغاز شده و به احتمال زياد تا دهم خرداد، فيلمبرداري «صد سال به سالها» به پايان خواهد ‌رسيد.
    شايسته با رد برخي شايعات مطرح شده در رسانه‌ها، در مورد انصراف مهناز افشار از بازي در اين فيلم گفت: چنين چيزي صحت ندارد. بازي مهناز افشار در اين فيلم هنوز شروع نشده و او به زودي جلوي دوربين مي‌رود.
    وي در انتها گفت: بازي رضا كيانيان در اين فيلم تقريبا تمام شده و تنها يك جلسه از بازي او باقي مانده است.
    رضا كيانيان، پرويز پرستويي، فاطمه معتمدآريا، مهناز افشار، هانيه توسلي، علي قربان زاده، علي شادمان، پوريا پرستويي و اميرحسين آرمان در «صد سال به اين سال‌ها» بازي مي‌كنند.
    بنا بر اين گزارش، داستان «صد سال به اين سال‌ها» در چند مقطع تاريخي و در طول سي سال اتفاقات مختلفي اتفاق مي‌افتد.
    از عوامل سازنده فيلم مي‌توان به مدير فيلمبرداري: محمود كلاري، صدابردار: اسحاق خانزادي، طراح صحنه و لباس: آيدين ظريف، طراح چهره‌پردازي: مهين نويدي، مدير توليد: محمد شايسته، دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز: امير شهاب اسماعيلي، مدير تداركات: حميدرضا حاجي‌زاده و تهيه‌كننده: مرتضي شايسته اشاره كرد.
    «صد سال به اين سال‌ها» پنجمين فيلم بلند سامان مقدم، پس از سياوش، پارتي، مكس و كافه ستاره، محصول هدايت فيلم است.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com