امين تارخ ناشناس مي‌شود


    
    
    
    فراموشي گاهي اوقات انسان را دچار مشكلات مختلفي مي‌كند. اين مشكلات گاهي در حد و اندازه فراموش كردن پرداخت قبض تلفن است، گاهي مشكلي را پيش مي‌آورد كه با يك معذرت خواهي حل مي‌شود و گاهي آنقدر اوضاع را
پيچيده مي‌كند كه زندگي انسان تبديل به يك فيلم سينمايي مي‌شود. اين همان چيزي است كه به زودي در يك فيلم تلويزيوني به نام ناشناس شاهد آن خواهيد بود. در اين فيلم بازيگران مختلفي همچون: امین تارخ، شهاب حسینی، لاله اسکندری، عبدالرضا اکبری، رضا فیض نوروزی ، سهیلا رضوی و... ايفاي نقش مي‌كنند. اين فيلم به كارگرداني احمد ظريف رفتار ساخته مي‌شود امين تارخ در آن در نقش شخصيتي به نام «مستوفی» مقابل دوربين رفته است. او بيماري خاصي دارد كه سبب مي‌شود گاهي دچار فراموشی شود. مستوفی که از انجام امور زندگی باز مانده در پی يافتن شخصی مورد اعتماد است تا انجام كارهاي خود را به او واگذار کند. در این حین او با مردی ناشناس ـ با بازي شهاب حسینی ـ آشنا می شود که خود را حسابدار معرفی می‌کند. آشنایی مستوفی با حسابدار باعث مي‌شود تا او گذشته‌اش را به خاطر بیاورد. اما این فرد ناشناس دردسرهاي تازه‌اي براي مستوفي ايجاد مي‌كند.
    این فیلم توسط سید جلال نیایی در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تولید می‌شود و قصه‌اي معمايي دارد. توليد اين اثر از هفتم فروردن ماه امسال آغاز شد و تا اوايل ارديبهشت ماه به پايان رسيد. مکان‌های مختلفی همچون: تهران، کن، جاده امامزداده داوود و... نيز شاهد ثبت و ضبط داستان بوده است.
    
    
    عكس: فريدون كوچكي

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com