اعتراض «بيتا فرهي» به عدم حذف يك سكانس از «پارك وي»


    
    
    
     اعتراض «بيتا فرهي» در قالب آگهي ترحيم يك روزنامه، به دليل اختلاف‌نظر او با فريدون جيراني در خصوص حذف يك صحنه از فيلم «پارك وي» بوده است.

     به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، بيتا فرهي امروز در يك روزنامه، در يك آگهي عجيب با عنوان «مرگ بي‌تا فرهي» نوشته بود: من بي‌تا فرهي، مرگ هنري مظلومانه و ناعادلانه‌ام را كه به وسيله دست‌اندركاران و سازنده فيلم «پارك وي» صورت گرفت؛ اعلام مي‌كنم. مرگي كه مي‌توانست خنده مخاطب را به همراه نداشته باشد.
    او در اين متن افزوده بود: اعتراض و مرگ هنري‌ام را باور داشته باشيد و اميدوارم اين نوشته كوتاه، استنباط ديگري را در ذهن مخاطب ايجاد نكند. هوشمندي و دانستگي را براي بازماندگان فيلم آرزو مي‌كنم.
    در پي انتشار اين متن، علي سرتيپي پخش كننده «پارك وي» به فارس گفت: ظاهرا خانم فرهي از سكانسي كه به شكل جنازه روي صندلي نشسته بوده، ناراضي بوده و از فريدون جيراني كارگردان فيلم خواسته تا اين صحنه را حذف كند اما او زير بار نرفته، اين در حالي است كه اين حق كارگردان فيلم است كه در مورد حذف يا اضافه كردن صحنه‌اي به فيلم تصميم بگيرد.
    مدير فيلميران افزود: اين روزها در سينماي ايران صحبت از مجلس ترحيم و مرگ باب شده و ايشان نيز احتمالا در اين راستا تصميم گرفته اين آگهي را منتشر سازد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com