در مجموعه تلويزيوني «گزارش يك اعدام» پاکدل و طباطبایی در زندان قصر


    
    
    
     تله‌فيلم «گزارش يك اعدام» به كارگرداني ابراهيم شيباني و تهيه‌كنندگي عليرضا رئيسيان که هفته گذشته در زندان قصر كليد خورد، این اثر همچنان مراحل تصویربرداری را پشت سر می گذارد. اين فيلم تلويزيوني براي گروه فيلم و سريال شبكه يك توليد مي‌شود.

    عليرضا رئيسيان (تهيه‌كننده) در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اظهار اين نكته كه «گزارش يك اعدام» اثري معناگرا محسوب مي‌شود، در مورد مضمون اين‌ تله‌فيلم گفت: «داستان زن جواني (زويا) است كه به اتهام قتل همسرش محكوم به زندان و بعد اعدام مي‌شود اما به شكل غيرمنتظره‌اي از زندان فرار مي‌كند و سعي بر اين دارد كه ثابت كند قاتل نيست. زن پس از تبرئه شدن از جرم با وكيلش (منفرد) زندگي تازه‌اي را شروع مي‌كند اما كسي كه زن را از زندان نجات داده باعث مي‌شود كه...»
    تهيه‌‌كننده در خصوص انتخاب لوكيشن‌ها گفت: «لوكيشن اصلي اين تله‌فيلم در زندان قصر است. سكانس‌هايي را نيز در دادگاه، دفتر وكالت و فضاهاي خياباني ضبط خواهيم كرد. بخش‌هايي از صحنه‌هاي اين تله فيلم نيز در مناطق شمالي كشور ضبط خواهد شد. در حال حاضر در زندان قصر هستيم و تا آخر هفته در اين لوكيشن تصويربرداري خواهيم داشت.» به گفته رئيسيان، بهنوش طباطبايي را در نقش زويا خواهيم ديد، مهدي پاكدل نيز نقش وكيل منفرد را بازي مي‌كند. فاطمه نقوي و علي سرخاني از ديگر بازيگران اين تله‌فيلم هستند.
    فيلم تلويزيوني «گزارش يك اعدام» براساس فيلمنامه‌اي از عليرضا كاظمي‌پور به تصوير كشيده مي‌شود. برخي از عوامل توليد تله‌فيلم «گزارش يك اعدام» عبارتند از:
    مديرتصويربرداري: فرهاد مافي، مدير صدابرداري: آرش برومند، طراح صحنه و لباس: علي فداكار، طراح گريم: مريم دوستي، مدير توليد: مجيد كريمي و ...

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com