جهانگير كوثري:استقبال مردم در حد و اندازه فيلم‌هاي اكران است


    
    
    
     جهانگير كوثري، تهيه كننده سينما گفت: استقبال مردم از فيلم‌ها در خور فيلم‌هاست و اگر فيلمي در خور استقبال نباشد، مردم آنهارا نمي‌پسندند.

    كوثري كه با خبرنگار سينمايي فارس سخن مي‌گفت، در مورد نوع استقبال مردم از فيلم‌هاي سينمايي، اظهار داشت: فيلم‌هايي كه مورد توجه قرار مي‌گيرند، دو نوع هستند: نوع اول، فيلم‌هاي عامه پسندي هستند كه مضاميني مردم پسند دارند و در كنار اين مضامين، گاهي هم به بعضي خط قرمزها در مسائل اجتماعي و يا سياسي نزديك مي‌شوند.
    كوثري ادامه داد: بخش دوم فيلم‌هايي هستند كه لايه هاي دروني‌تري دارند كه پس از عبور موج عامه پسند مورد توجه قرار مي‌گيرند و علاوه بر جذابيت‌هايي كه دارند، از نظر فرهنگي هم داراي بار معنايي هستند و قشر روشنفكر و دانشجوي جامعه هم به آن توجه دارند.
    كوثري با اشاره به اين دو نوع فيلم گفت: فيلم‌هايي كه نه از نظر پسند عامه مردم و نه از جنبه لايه‌هاي دروني جذابيتي ندارند، مورد استقبال مردم قرار نمي‌گيرند و شايد دليل ركود فروش در ارديبهشت همين باشد.
    كوثري در پايان يادآوري كرد: علاقه مردم به فيلم هاي با لايه‌هاي معنايي، ما را خوشحال مي‌كند از اين بابت كه مردم داراي شعور سينمايي هستند و مي‌دانند چه فيلمي را ببينند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com