فيلمبرداري «محيا» در تهران ادامه مي‌يابد


    
    
    
     با آغاز بازي «آزيتا حاجيان» ، فيلمبرداري تازه‌ترين فيلم اكبرخواجويي با نام «محيا» در تهران ادامه مي‌يابد. به گزارش خبرنگار سينماي فارس، حدود سي درصد از فيلمبرداري فيلم محيا به پايان رسيد و گروه فيلمبرداري، از امروز در لوكيشن خانه جاويد در شهرك غرب، كار را ادامه مي‌دهند.

    بنا به اين گزارش، بازي مريم بوباني و تقي سيف‌جمالي در فيلم محيا پايان يافته و فيلمبرداري اين فيلم همچنان ادامه دارد.
    محيا سومين فيلم سينمايي اكبر خواجويي پس از 16 سال دوري از سينما است و در آن الهام حميدي، شهاب حسيني، آزيتا حاجيان، مريم بوباني و تقي سيف جمالي به ايفاي نقش مي‌پردازند.
    از امروز بازي آزيتا حاجيان در اين فيلم آغاز مي‌شود و پس از پايان فيلمبرداري اين بخش،ادامه فيلمبرداري در بيمارستاني در تهرانپارس انجام خواهد شد.
    در خلاصه داستان فيلم محيا آمده است: جاويد دلبسته دختري به نام محيا است اما در راه اين عشق مشكلي برايش به وجود مي‌آيد كه رسيدن به محيا را غير ممكن مي‌كند.
    خواجويي كه با كارگرداني سريال‌هايي چون پدرسالار و كهنه سوار شناخته شده، درباره بازگشتش به عرصه سينما گفت:شرايط به نوعي مناسب بود كه من شروع دوباره‌اي در سينما داشته باشم.علت اين فاصله با سينما مشغله‌ام در تلويزيون بود. علي رغم نابساماني‌هايي كه در سينماست شرايط براي كار مناسب شده و امكان كار بهتر وجود دارد.
    وي گفت:بازگشتم به سينما به شرايط خودم برمي‌گردد كه لازم ديديم به سينما برگردم. اين اتفاق در هر حال مي‌افتاد چون هميشه مي‌خواستم به طور جدي سينما را دنبال كنم.
    خواجويي پيش از اين، در سينما فيلم‌هايي چون خانه ابري و سيرك بزرگ را در كارنامه هنري دارد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com