«محمدرضا فروتن» به «كنعان» پيوست


    
    
    
     محمدرضا فروتن عصر ديروز براي بازي در فيلم «كنعان» قرارداد بست. او در تازه‌ترين فيلم ماني حقيقي در كنار افسانه بايگان و ترانه عليدوستي بازي مي‌كند.

    مصطفي شايسته تهيه كننده سينما در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس ضمن اعلام اين خبر گفت: فيلم «كنعان» يك بازيگر چهارم هم در بين بازيگران اصلي دارد كه نام آن بازيگر نيز به زودي مشخص خواهد شد.
    به اين ترتيب محمدرضا فروتن در كنار افسانه بايگان و ترانه عليدوستي ديگر بازيگران اين فيلم قرار گرفت.
    شايسته ضمن تاييد خبر شروع فيلمبرداري «كنعان» در نيمه تيرماه گفت: هنوز هيچ‌كدام از ديگر عوامل اين فيلم مشخص نشده‌اند اما اسامي اين عوامل نيز به زودي اعلام خواهد شد.
    فيلم كنعان كه فيلمنامه‌اش را ماني حقيقي و اصغر فرهادي با همراهي هم نوشته‌اند، به تهيه‌كنندگي مصطفي شايسته در هدايت فيلم ساخته مي‌شود.
    قصه «كنعان» كه مضموني اجتماعي دارد، در تهران مي‌گذرد و به گفته مصطفي شايسته، قابليت تبديل شدن به يكي از برجسته‌ترين فيلم‌هاي اين سال‌ها را دارد.
    ماني حقيقي، اولين فيلم خود را در سال 81 با نام آبادان ساخت و «كارگران مشغول كارند» فيلم بعدي حقيقي توجه محافل داخلي و خارجي را به خود جلب كرد. او فيلمنامه فيلم «چهارشنبه سوري» به كارگرداني اصغر فرهادي را هم نوشته است.
    پروانه ساخت «كنعان» ‌به تهيه‌كنندگي مصطفي شايسته و كارگرداني ماني حقيقي، اواخر فروردين از سوي شوراي صدور پروانه ساخت اداره نظارت و ارزشيابي صادر شد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com