رضا عطاران:
    اسپانسرها نقشي در «ترش و شيرين» نداشتند


    
    
    
     كارگردان مجموعه تلويزيوني ترش و شيرين گفت: تبليغات و اسپانسرها نقشي در مجموعه ترش و شيرين نداشتند.
    رضا عطاران كارگردان مجموعه تلويزيوني ترش و شيرين كه ايام عيد هر شب از شبكه سوم سيما پخش شد در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت: برخي از مخاطبان درباره حضور خودروهاي به كار گرفته شده در مجموعه ترش و شيرين تصور كرده‌اند كه كمپاني سازنده اين اتومبيل‌ها به عنوان اسپانسر در اين مجموعه حضور داشته‌است ولي اين طور نبود و ماشين‌هاي به كار گرفته شده از سوي شبكه در اختيار ما قرار داده شده‌اند.

    وي افزود: ما در تهيه مجموعه به چند خودرو احتياج داشتيم كه نشان‌دهنده قشر مرفه جامعه باشند كه شبكه نيز آنها را در اختيار ما قرار داد و اين اتومبيل‌ها هيچ كدام ويژگي‌هايي كه در موردشان ذكر مي‌شد نداشتند.
    وي در ادامه گفت: ‌زمان پخش درگير مونتاژ بودم و خيلي حواسم به پخش نبود ولي در تمام مراحل به همراه گروه سعي كرده‌ايم كاستي‌هاي كار را برطرف كنيم تا بتوانيم كار قابل قبولي را ارائه بدهيم.
    وي در باره فضاي تكراري مجموعه ترش و شيرين گفت: من نكات و مسائلي را كه در حال حاضر شما درمجموعه‌هايم مي‌بينيد دوست دارم و اگر تكرار هم شوند باز به آنها علاقه دارم ولي اگر در اين بين احساس كنم مخاطب از اين تكرار خسته شده است صددرصد رويكردم را تغيير خواهم داد.
    عطاران در ادامه گفت: از ساخت مجموعه نود شبي كوچه اقاقي‌ها به بعد ترجيح داده‌ام قصه‌هاي روان و خانوادگي،‌مشكلات جوانان،‌كار و ناامني‌هايي را كه وجود دارد به همراه شوخي و طنز به مخاطب خود نشان بدهم.
    وي افزود: در ترش و شيرين نيز سعي كرده‌ايم فضاهاي قبلي را بشكنيم و بازي‌هاي جديدي را ارائه بدهيم ضمن اينكه در طول ساخت بيشتر به قصه فكر كرده‌ام و سعي كرده‌ام با پيش بردن ماجراي اصلي،قصه را به حاشيه نكشانم ضمن اينكه كارهاي ديگري هم كه در آينده خواهم ساخت با همين گروه و تيم و در همين ساختار خواهد بود.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com