رضويان:
    صدا و سيما زمان پخش «قرارگاه مسكوني» را تغيير داد


    
    
    جواد رضويان گفت:‌ قرار بود مجموعه تلويزيوني «قرارگاه مسكوني» نيمه اول فروردين ماه پخش شود كه با توجه به نظر مديران شبكه زمان پخش آن تغيير كرد.

    جواد رضويان كه مجموعه تلويزيوني «قرارگاه مسكوني‌» را براي پخش در ايام نوروز كارگرداني كرده است،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت: بنا به توافقاتي كه با شبكه اول سيما داشتيم، كار 29 اسفندماه به شبكه تحويل داده شد و از علت تغيير زمان پخش اين مجموعه اطلاعي ندارم.
    وي در ادامه اظهار داشت: درباره پخش اين مجموعه در نيمه دوم فروردين ماه صحبت شده اما نمي‌دانم كه به قطعيت رسيده يا خير و مسئوليت پخش اين مجموعه و تصميم‌گيري درباره آن به عهده مديران شبكه يك است.
    وي افزود: اين مجموعه در 14 قسمت 45 دقيقه‌اي تهيه شده است و ما با توجه به تعطيلات سه روزه‌اي هم كه در خلال كار داشتيم، توانستيم مجموعه را در 56 جلسه به اتمام برسانيم.
    رضويان در ادامه از خوانندگي در تيتراژ و مجموعه تلويزيوني قرارگاه مسكوني خبر داد و درباره نام قطعي مجموعه نيز گفت: آن قدر در جرايد و خبرگزاري‌ها با نام قرارگاه مسكوني از اين مجموعه ياد كردند كه ترجيح دادم با همان نام براي مردم پخش شود.
    تحقيق و نگارش اين مجموعه را عليرضا محمودي انجام داده است و موضوع آن درباره تعدادي سرباز در يك قرارگاه است كه براي تعطيلات ايام نوروز تصميم دارند به مرخصي بروند ولي با مشكلاتي رو به رو مي‌شوند كه اين مشكلات دست‌مايه اصلي ساخت اين مجموعه است.
    قرارگاه مسكوني به تهيه‌كنندگي «محمدرضا تختكشيان» ساخته شده و بازيگراني چون مهران غفوريان، يوسف تيموري، مهران رجبي، يوسف صيادي، علي صادقي، جواد رضويان و ... در آن به ايفاي نقش مي‌پردازند.

 

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com