اولين هاي سال 86


     
    آغاز هر چيزي ممکن است با اتفاقات خوب و خوشايند يا اتفاقات ناگوار و غمگين همراه باشد. با آغاز سال86 مطابق رسم روزگار بعضي ها غمگين و بعضي شاد هستند. اولين هاي سال 86 هم خوب دارند و هم بد. تعدادي از آنها را براي شما جمع آوري کرده ايم که در زير مي خوانيد:
    
    نخستين نوزاد در سال 86 دختر است
     نخستين نوزاد تهراني كه در سال 86 متولد شد، دختر است.
    به گزارش فارس، اين نوزاد دقايقي پس از تحويل سال نو در بيمارستاني در تهران به دنيا آمد.
    اين نوزاد دختر، سه كيلو و 400 گرم وزن و 48 سانتي متر قد دارد.
    اين در حالي است كه نخستين نوزاد سال 85 يك پسر بود كه 30 دقيقه پس از تحويل سال در بيمارستان مهديه تهران به دنيا آمد.
    

    اولين جنايت سال 86
    پليس جنايي پايتخت به دنبال شناسايي هويت جواني است كه در اولين ساعات سال 86 به قتل رسيد.
    به گزارش ‌ايسنا، ساعت 7:45 يكم فروردين ماه سال جاري، عابران در زير پلي در حال ساخت در ميدان «كلاهدوز» تهران با جسد خون‌آلود يك جوان روبرو شدند.
    با تماس مردم با «110»، ماموران پليس به محل اعزام و مشاهده كردند كه جواني حدود 28 ساله در حاليكه از ناحيه جلوي سر، شقيقه و دندان دچار خونريزي شديد شده و آثار زخم‌هاي عميقي نيز در دستهايش وجود دارد به قتل رسيده است.
    با حضور كارآگاهان اداره ويژه قتل پليس آگاهي تهران و كارشناسان تشخيص هويت در موقعيت، با توجه به خاكي بودن زمين و باقي ماندن رد چند كفش و لاستيك خودرو بر روي خاك، تحقيقات با احتمال وقوع درگيري چند تن در محل حادثه، آغاز شد.
    اين در حالي بود كه با كشف آثار خون بر روي يك بلوك سيماني در محل جنايت، مشخص شد كه عامل يا عاملان قتل با كوبيدن مكرر سر مقتول به جدول، وي را به قتل رسانده‌اند.
    بر اساس اين گزارش با انتقال جسد به پزشكي قانوني مشخص شد كه مقتول بين دو تا چهار ساعت قبل از كشف جسد به قتل رسيده است.
    هويت قرباني اولين جنايت سال 86 هنوز مشخص نشده و تحقيقات پليس در معاونت مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي پايتخت براي كشف راز اين قتل وشناسايي عاملان آن ادامه دارد.
    
    زن و شوهر جوان قربانيان اولين گاز گرفتگي سال 86
    جاري شدن آب در خانه، مرگ زن و شوهر جوان بر اثر گاز گرفتگي را فاش كرد؛ اين زوج جوان قربانيان اولين گازگرفتگي سال 86 بودند.
     ساعت 23:30 دوم فروردين ماه سال جاري، در پي اعلام تركيدگي لوله آب در خانه‌اي در كوچه «موسي‌خاني» واقع در خيابان «اغميوني» تهران، عوامل آتش نشاني به محل اعزام شدند.
    در اين حال، ماموران پس از ورود به اين خانه با جسد زن و شوهري روبرو شدند كه در مقابل در حمام افتاده و جان باخته‌اند.
    اين در حالي بود كه شير آب حمام باز بوده و اين موضوع منجر به آبگرفتگي در منزل شده بود.
    سرهنگ مهدي احمدي، ر ييس مركز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ در اين باره گفت: علت مرگ اين زن و شوهر به نام«مهدي» و «هديه»، گاز گرفتگي اعلام شده است.
    به گفته سرهنگ احمدي بررسي‌ها نشان داد كه اين دو جوان يك روز قبل از كشف جسد، جان خود را از دست داده‌اند.
    
    اولين رکورد سينمايي در سال 86
    فيلم "اخراجي‌ها" به كارگرداني مسعود ده نمكي پرفروش ترين فيلم در نوروز سال 86 لقب گرفته است.
    اين فيلم همزمان با 29 سينما در تهران، در سينماهاي اكثر استانها در حال اكران است و استقبال خيلي خوبي هم از آن صورت گرفته، اين امر در سينماي ايران بي سابقه است.
    
    
    اولين موفقيت ورزشي سال86
    تيم ملي کشتي آزاد کشورمان به عنوان نايب قهرماني جهان دست يافت.
    تيم ملي کشتي آزاد کشورمان با قبول شکست 5 بر 2 مقابل تيم ماي روسيه عنوان دوم مسابقات جام جهاني کشتي آزاد کراسنويارسک روسيه را از آن خود کرد.
    ديدارنهايي مسابقات جام جهاني کشتي آزاد روسيه در سالن ايوان يارگين شهرکراسنويارسک برگزار شد و تيم ملي کشتي آزاد روسيه با کسب برتري 5 بر2 مقابل تيم ملي کشورمان بر سکوي قهرماني ايستاد.
    در اين ديدار هادي حاجيان کشتي گير وزن 55 کيلوگرم کشورمان در نخستين مبارزه دو تيم با حساب 3 بر يک نتيجه را به حريف خود واگذار کرد. در وزن 60 کيلوگرم مهدي تقوي 2 بر يک منيروف دارنده مدال طلاي المپيک آتن در وزن 55 کيلوگرم که يک وزن بالاتر آمده است را شکست داد
    حسن طهماسبي کشتي گير وزن 66 کيلوگرم کشورمان با نتيجه 5 بر 3 مغلوب حريف خود شد. هادي حبيبي در وزن 74 کيلوگرم برابر کشتي گيري جوان و جوياي نام روس ضربه فني شد. رضا يزداني کشتي گير پراميد کشورمان در وزن 84 کيلوگرم با نتيجه 12 بر يک مغلوب حريف خود شد.
    در وزن 96 کيلوگرم اميرعباس مرادي گنجي نتوانست از سد حاجي مراد گاتسالوف روس بگذرد و نتيجه را به اين کشتي گير مطرح واگذار کرد.
    در وزن 120 کيلوگرم عليرضا رضايي در ديدار پاياني موفق شد 2 بر 1 شيماروف روس را شکست دهد و دومين پيروزي را براي تيم ملي کشتي آزاد ايران ثبت کند و در مجموع کشتي گيران کشورمان 5 بر 2 مغلوب تيم ميزبان شدند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com