حله بر روي بيلبوردهاي تبليغاتي


    
    
    حضور در تلويزيون و تبديل شدن به يك ستاره محبوب در بين مردم، يكي از ملاك هاي اصلي براي انتخاب شدن توسط شركت هاي مختلف توليدي براي تبليغات است.

    در عصر حاضر بهترين روش براي تبلغ كالا، بيلبوردهاي تبليغاتي ايي است كه در خيابان ها و اتوبان ها نصب مي شوند و بر روي آنها چهره يكي از معروف ترين ها و يا بهتر بگوييم ستاره هاي عرصه هنر و ورزش مي باشد ، که اين مي تواند توجه بسياري را به خود جلب كند.
    با اينكه ارتباط سينما و تبليغات در كشور ما هنوز شكلي حرفه ايي و تخصصي پيدا نكرده است و‌ اولين گام هايي كه در اين عرصه پيموده شده كامل نيست اما استمراري كه در اين حوزه شكل گرفته باعث كاهش حساسيت منتقدين در بخش تبليغات توسط بازيگران شده است.
    در پي حضور چهره هاي شاخص و سرشناس سيما و ورزشكاران مطرح بر روي بيلبوردهاي تبليغاتي مانند: جمشيد مشايخي،‌محمد رضا فروتن، محمد رضا گلزار، سروش گودرزي، پزمان بازغي، مهران مديري و ... اين بار نوبت به احمد پورمخبر همان «حله» معروف رسيد، يك شركت مطرح و معتبر جهت تبليغ كالاي خود به احمد پورمخبر پيشنهاد خوبي را داده است، وي كه پس از سريال ترش و شيرين شهرت كسب كرده است، به اين پيشنهاد جواب مثبت داد، در خصوص قيمت قرار داد ما بين هنوز بي اطلاعيم ضمن اينكه رضا عطاران در اين خصوص پيشنهادي را مطرح كرده كه شركت نامبرده مي بايست با وي به توافق نهايي برسد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com