رضا شفيعي‌جم . بازيگر تلويزيون در سينما
    رضا شفيعي‌جم كمدين محبوب تلويزيون است.


    
    
    
    بازيگري كه مي‌تواند برگ برنده هر كارگرداني در حوزه طنز تصويري باشد. شفيعي‌جم كه با مجموعه‌هاي مهران مديري كارش را شروع كرده، تا امروز توانسته در بهترين شكل ممكن به كارش ادامه دهد، هم در حرفه‌اش تداوم داشته، هم
محبوبيت قابل توجهي پيدا كرده است. محبوبيتي كه كمتر بازيگري آن را تجربه كرده است. دوران تازه كاري شفيعي‌جم پس از بازي در «نقطه‌چين» شروع شد.او به خاطر محبوبيتي كه در دل مخاطبان سريال‌هاي طنز تلويزيون به دست آورده بود، مورد توجه تهيه‌كنندگان سينما قرار گرفت و مقابل دوربين سينما رفت. اما شفيعي‌جم در سينما هرگز به اندازه تلويزيون موفق نبوده، دليل اين مساله را مي‌توان نقش‌هايي دانست كه اين بازيگر در سينما بازي كرده، نقش‌هايي كه جاي كار زيادي ندارند و به خلاقيت فردي و استعداد بازيگري شفيعي‌جم ربطي ندارد و بيشتر تكرار كاراكترهاي تلويزيوني او بوده است.
    شفيعي‌جم در سينما، تجربه موفقي مثل «صورتي» دارد. نقشي كه او در اين فيلم بازي كرد در عين حال كه با تجربه‌هاي تلويزيوني‌اش متفاوت بود، حلاوت و شيريني خاصي داشت. انتخاب شفيعي‌جم در «زن بدلي» به قصد استفاده از شهرت و محبوبيت تلويزيوني‌اش بوده، كاملاً مشخص است كه كارگردان با تكيه بر قابليت‌هاي اين بازيگر در تيپ‌سازي، نقش را به او محول كرده است. با آنكه بعضي حركات و ديالوگ‌هاي شفيعي‌جم خنده را بر لب مخاطب مي‌آورد اما او همان‌طور كه انتظار مي‌رفت نتوانست عامل تبديل شدن فيلم به يك فيلم ركوردشكن شود. اين روزها شفيعي‌جم در كنار سحر ولدبيگي و سيامك انصاري، همبازي‌هايش در طنزهاي تلويزيوني فيلم «قلقلك» را روي پرده دارد. او سعي كرده در اين فيلم، نقش متفاوتي بازي كند. بايد ديد اين تجربه مي‌تواند شفيعي‌جم را به يك ستاره سينمايي تبديل كند!

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com