حامد کميلي به دنبال فالگير


    
    
    
    آدمها در زندگي گاهي با مشكلاتي مواجه مي‌شوند كه براي حل آن به هر روشي متوسل مي‌شوند و به سراغ راههاي مختلفي مي‌روند. يكي از اين راهها مراجعه به فالگيرها و كف‌بين‌ها است كه البته هميشه نتيجه خوبي به همراه ندارد. سيروس مقدم اخيرا فيلمي براي تلويزيون ساخته كه در آن به اين مساله پرداخته است.

    
    فيلم تلويزيوني « گوشه نشينان» در فاصله 15 اسفند سال 85 تا 5 فروردين سال 86 ساخته شد و در اين مدت بازيگران مختلفي همچون: حامد كميلي،ليلا اوتادي،حديث فولادوند،كوروش سليماني، صديقه كيانفر، افشين سنگ چاپ،غلامرضا علي اكبري و... مقابل دوربين رفتند. داستان هم از جايي آغاز مي‌شود جواني كه نقش او را حامد كميلي بازي مي‌كند، به خاطر مشكلات زندگي درس و دانشگاه را رها مي‌كند و با يك پيكان قديمي در يك آژانس مشغول به كار مي‌شود تا خرج و مخارج دانشگاه خواهرش، مخارج برادر عقب افتاده‌اش و بقيه اعضاء خانواده خود را تامين كند. در همين زمان ماشين او را مي‌دزدند و او براي پيدا كردن دزد به هر دري مي‌زند. يكي از دوستانش آدرس فالگير معروفي را به او مي‌دهد كه همه به كار او اعتقاد دارند. جوان به سراغ فالگير مي‌رود و از اين پس ماجراهاي فيلم آغاز مي‌شود.
    
    اين فيلم به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما و با مشاركت كميته امداد ساخته شده و بيشتر صحنه‌هاي فيلم در پايين شهر مي‌گذرد. البته در قصه مساله مهدويت هم مطرح مي‌شود. اين همان دليلي است كه باعث شده بخش‌هايي از فيلم در اتوبان تهران ـ قم و جمكران مقابل دوربين برود. گوشه نشينان به تهيه كنندگي محمد رضا شفيعي ساخته شده و احتمالا در نيمه شعبان از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.
    

 

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com