الهام حميدي به «محيا» پيوست

    
    
     با قطعي شدن حضور الهام حميدي، فيلمبرداري «محيا» تازه‌ترين فيلم سينمايي اكبرخواجويي از اول ارديبهشت در تهران آغاز خواهد شد.
    به گزارش خبرگزاري فارس، پيش از اين حضور شهاب حسيني براي بازي در اين فيلم قطعي شده بود.
    براساس اين گزارش، تاكنون حضور عوامل زير در فيلم «محيا» قطعي شده است:

    نويسنده، كارگردان، تهيه‌كننده: اكبرخواجويي، مدير فيلمبرداري: محسن ذوالانوار، طراح صحنه و لباس: شهرام قديري‌فرد، طراح چهره‌پردازي: پارميس زند، صدابردار همزمان: بهروز عابديني، دستيار برنامه ريز: انوشه منادي، عوامل توليد: حسين خواجويي، محمد كمالي‌پور، تداركات: صالح خواجويي، عكاس: بهرنگ دزفولي‌زاده، روابط عمومي: فرامرز روشنايي.
    اكبر خواجويي در گفت و گو با فارس، درباره وقفه‌اي كه در توليد اين فيلم به‌وجود آمده، اظهار داشت:براي فيلمبرداري كار نياز به فصلي مشخص داشتيم كه از ابتدا تا انتهاي كار را در همان فصل فيلمبرداري كنيم.ابتدا قرار بود كه پاييز سال گذشته كليد بزنيم كه فصل از دست رفت و بين دو فصل پاييز و زمستان قرار گرفت و در نهايت تصميم گرفتيم ارديبهشت كار را كليد بزنيم.
    خواجويي كه با كارگرداني سريالهايي چون پدرسالار شناخته شده، درباره بازگشتش به عرصه سينما گفت:شرايط به نوعي مناسب بود كه من شروع دوباره‌اي در سينما داشته باشم.علت اين فاصله با سينما مشغله‌ام در تلويزيون بود.علي رغم نابساماني‌هايي كه در سينماست شرايط براي كار مناسب شده و امكان كار بهتر وجود دارد.
    وي گفت:بازگشتم به سينما به شرايط خودم برمي‌گردد كه لازم ديديم به سينما برگردم. اين اتفاق در هر حال مي‌افتاد چون هميشه خواستم به طور جدي سينما را دنبال كنم.
    در خلاصه داستان فيلم محيا آمده است:بر سر راه «جاويد» دختري به نام «محيا» پيدا مي شود كه به او دل مي بندد، اما «جاويد» براي رسيدن به «محيا» با مشكلاتي روبرو مي شود كه خارج از تصور اوست و «جاويد» را در شرايط غيرقابل باور قرار مي دهد.پيش از اين قرار بود شهاب حسيني، مريلا زارعي و مهدي سلوكي در اين پروژه همكاري كنند كه تغييراتي در ليست عوامل آن بوجود آمده است.
    خواجويي پيش از اين، در سينما فيلم‌هايي چون خانه ابري و سيرك بزرگ را در كارنامه هنري دارد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com