بر سر «قرارگاه مسكوني» چه آمده است؟


    
    
    
    زمان پخش مجموعه تلويزيوني طنز «قرارگاه مسكوني» به كارگرداني «جواد رضويان» هنوز مشخص نشده است و اين در حالي است كه اين مجموعه براي نوروز امسال آماده پخش بود.
    به گزارش فارس، «قرارگاه مسكوني» نام مجموعه 14 قسمتي به كارگرداني «جواد رضويان» است كه قرار بود در ايام نوروز از شبكه اول سيما پخش شود اما درست چند روز مانده به سال نو خبر آمد كه مجموعه «روزگار خوش حبيب آقا» به
كارگرداني «مهدي مظلومي»كه قرار بود در نيمه دوم فروردين ماه و پس از به پايان رسيدن سريال قرارگاه مسكوني پخش شود جايگزين اين سريال شده است و با گذشت ايام تعطيل و به پايان رسيدن فروردين ماه هنوز هيچ خبر دقيقي از زمان پخش اين مجموعه در دسترس نيست.
    
    * كارگردان: از زمان پخش اطلاعي ندارم
    
    جواد رضويان كارگردان اين مجموعه تلويزيوني گفت: بنا بر توافقاتي كه با شبكه اول سيما داشتيم، كار 29 اسفندماه به شبكه تحويل داده شد و از علت تغيير زمان پخش اين مجموعه اطلاعي ندارم.
    وي در ادامه اظهار داشت: من كارم را تمام و كمال تحويل داده‌ام و مابقي پي‌گيريها براي مشخص شدن زمان پخش برعهده تهيه كننده است.
    وي افزود: من نمي‌توانم هر روز به صدا و سيما بروم و بپرسم كي اين سريال را پخش مي‌كنيد. خودشان با صلاحديد خودشان زماني را براي پخش اين سريال در نظر مي‌گيرند.
    جواد رضويان درباره آرشيو شدن اين مجموعه در صداو سيما گفت: اين مجموعه كار خوبي از آب درآمده و دليلي براي آرشيو شدن آن وجود ندارد.
    
    *تهيه كننده: موضوع «قرارگاه مسكوني» بيات مي‌شود
    
    «محمد رضا تختكشيان» تهيه كننده مجموعه تلويزيوني قرارگاه مسكوني نيز گفت: بنابر تشخيص مديران صداو سيما زمان پخش اين سريال مشخص خواهد شد.
    وي افزود: عقب انداختن زمان پخش اين مجموعه كه در فضاي نوروز ساخته شده منجر به افت مجموعه خواهد شد و بسياري از مخاطبان خود را از دست خواهد داد.
    وي در ادامه گفت: اين سريال براي بخش در نوروز 86 ساخته شده و يقيناُ با تعويق در زمان پخش بسياري از جذابيتهاي خود را از دست خواهد داد.
    وي افزود: داستان مجموعه نيز تا زمان پخش كهنه و بيات مي‌شود و امكان استفاده از داستانهاي اين مجموعه در ساير برنامه‌ها نيز وجود دارد.
    
    *مدير گروه فيلم و سريال شبكه 1: مشترك مورد نظر در دسترس نيست
    
    «سيد مجيد ميرميران» مدير گروه فيلم و سريال شبكه اول سيما نيز حاضر به اظهار نظر در مورد زمان پخش اين مجموعه تلويزيوني نشد.

    وي كه پيش از اين مديريت گروه فيلم و سريال شبكه دو سيما را بر عهده داشت از اوايل بهمن ماه سال گذشته با حكم «عليرضا برازش» مدير شبكه يك سيما،به سمت مديريت گروه فيلم و سريال شبكه اول سيما منصوب شد.
    تحقيق و نگارش قرارگاه مسكوني را «عليرضا محمودي» انجام داده است و موضوع آن درباره تعدادي سرباز در يك قرارگاه است كه براي تعطيلات ايام نوروز تصميم دارند به مرخصي بروند ولي با مشكلاتي رو به رو مي‌شوند كه اين مشكلات دست‌مايه اصلي ساخت اين مجموعه است.
    در قرارگاه مسكوني بازيگراني چون مهران غفوريان، يوسف تيموري، مهران رجبي، يوسف صيادي، علي صادقي، جواد رضويان به ايفاي نقش مي‌پردازند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com