دايي اين بار مسئوليت را به گردن گرفت


    
    
    
    فردي با تجربه چون علي دايي چه بر سر تيمش آمده كه اين چنين، سايپا از هم پاشيده شده است، اگر نتايج سايپا را در نيم فصل دوم نگاه كنيم و امتيازات آن را جمع بزنيم، در بين 16 تيم، تيم سيزدهم جدول است... كارنامه اي بسيار بد.... شنيده ها حاكي از اين است كه مديران سايپا،‌ شفاها به " علي دايي‌" تذكراتي داده اند كه تدبيري بينديشد... اين كه علي دايي در نيم فصل دوم با غرور خود و بازيكنانش مواجه شده امري است كه به راحتي نمي توان از كنار آن گذشت... اين در حالي است كه نزديكان به باشگاه مي گويند: مديران رده بالاي سايپا، به هيچ عنوان باور ندارند كه تيمشان از
كورس قهرماني خارج شود، آن هم در رقابت با تيمي مثل استقلال كه دهها مشكل دارد....
    
    اما نبايد به يكباره تمام گناهان را به گردن دايي و شاگردان او انداخت،‌ اگر به ياد داشته باشيد در فصل گذشته هم سايپا بسيار خوب با بيژن ذوالفقار نسب نتيجه گرفت و حتي در كورس قهرماني باقي ماند، ‌اما چند بازي به پايان فصل ذوالفقار نسب از سايپا جدا شد و روحيه اين تيم بسيار متزلزل شد و از كورس قهرماني خارج شد،‌ شايد اين بار اگر مديران باشگاه در پايان نيم فصل اول، تدابيري براي اين تيم مي انديشيدند كه از لحاظ روحي،‌ بازيكنان تيمشان را آماده نگه مي داشتند در اين فصل دوباره همان اتفاقات تكرار نمي شد.... آيا سايپا مي تواند قهرمان فصل شود؟... كارشناسان و صاحبنظران مي گويند: نه؟!
    
    اما سرمربي تيم فوتبال سايپا پس از شكست تيمش مقابل استقلال اهواز گفت:‌ مسووليت شكست را بر گردن مي‌گيرم. علي دايي كه پس از بازي در جمع خبرنگاران حضور پيدا كرده بود گفت:‌ بازيكنان ما تمام تلاش خود را براي پيروزي در اين ديدار به كار بستند، مثل هميشه در ابتداي بازي گل بسيار بدي را دريافت كرديم و تا پايان بازي موفق به زدن گل تساوي نشديم. پس از دريافت گل بازي را در اختيار گرفته و تا پايان تيم برتر ميدان بوديم.
    
     وي ادامه داد:‌ بازيكنان ما در اين ديدار از هيچ تلاشي كوتاهي نكرده و تا آخرين لحظه براي پيروزي تلاش كردند. متاسفانه ما در چند ديدار گذشته در نتيجه‌گيري بسيار بد عمل كرديم. مشكل اصلي ما اين است كه در هيچ يك از ديدارهاي اخير خود تمام بازيكنان را در اختيار نداشته و در هر بازي چندين بازيكن مصدوم و يا محروم داشتيم.
    
    سرمربي سايپا در پاسخ به اين سوال كه آيا با نتايج ضعيف سايپا در چند هفته‌ي گذشته تغييري در كادر فني اين تيم انجام خواهد شد؟ ‌گفت: تصميم گيري در اين خصوص بر عهده‌ي مديريت باشگاه است. با اين وجود فكر نمي‌كنم كه در شرايط فعلي تغييري در تركيب كادر فني صورت گيرد.
    
    دايي در ادامه تاكيد كرد: متاسفانه با دست خودمان موقعيت‌هاي خوب خود را از دست داديم، با اين وجود هنوز پنج بازي ديگر تا پايان ليگ پيش رو داشته كه بايد در تمامي‌اين ديدارها پيروز شويم. بازي‌ها اكنون بسيار نزديك و حساس شده و رقابت سختي در سطح جدول ميان تيم‌ها به وجود آمده است.
    
    پژمان

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com