بازي جعفر دهقان، محمد فيلي، داود اسعدي آفتاب سرد آماده پخش شد


    
    
    
    گروه فرهنگ و هنر- تله‌فيلم «آفتاب سرد» به كارگرداني مسعود تكاور و تهيه‌كنندگي سيمافيلم هم‌اكنون مراحل پاياني صداگذاري و تدوين را پشت‌سر مي‌گذارد.

    تكاور در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اعلام اين خبر گفت: «تله‌فيلم، «آفتاب سرد» در ژانر دفاع مقدس ساخته شده است و قصه از آنجا شروع مي‌شود كه فرمانده ارتشي به نام حق‌پرست حافظه‌اش را بر اثر حادثه‌اي از دست داده است و به عنوان شخصي جديد زندگي آرامي را مي‌گذراند. او رفقاي 15 سال پيش خود را به ياد نمي‌آورد و به ناگاه و بر حسب اتفاق به فكر 15 سال قبل مي‌افتد و متوجه مي‌شود كه گروه خود را در كوه‌هاي سرد كردستان جا گذاشته است و...»
    تكاور در خصوص لوكيشن‌هاي «آفتاب سرد» اظهار داشت: «بخش اعظم داستان در طالقان و بقيه در گچسر، شمشك، برغون و كرج تصويربرداري شده است.»
    مسعود تكاور درباره نقش بازيگران «آفتاب سرد» گفت: نقش اصلي سرهنگ حق‌پرست را جعفر دهقان برعهده دارد، نقش مامور اطلاعات و دوست حق‌پرست را كاظم افرندنيا بازي كرده است. بيوك ميرزايي و محمد فيلي در نقش دوست و همرزم سابق اين رزمنده بازي داشته‌اند و محمود مقامي عهده‌دار نقش راننده شخصي سرهنگ حق‌پرست است. زهره حميدي (همسر)، مريم سلطاني (دختر)، اميد آهنگر (پسر)، آناهيتا همتي (عروس)، داوود اسدي (داماد) در نقش خانواده شخصيت اول داستان بازي دارند.
    مرتضي مصدق، سعيد عليجاني و شاهعلي سرخواني از ديگر بازيگران تله‌فيلم «آفتاب سرد» هستند.
    عوامل سازنده فيلم تلويزيوني «آفتاب سرد» عبارتند از: تهيه‌كننده، كارگردان و طراح وتدوين: مسعود تكاور، مدير توليد و برنامه‌ريز: طاهره رجبي، دستيار كارگردان: مجيد موثق، مدير تصويربرداري: اميد قربان‌خواني، مدير صدابرداري: احمد اردلان، طراح صحنه و لباس: كيوان ذوالفقاري، موسيقي متن: آرمان موسي‌پور، طراح چهره‌پردازي: محسن ملكي، مدير هماهنگي: مهدي مطلبي.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com