با حضور محمدرضا فروتن؛
    ايرج كريمي «روابط» را مقابل دوربين برد


    
    
    ايرج كريمي كارگردان سينما فيلمنامه‌ي «روابط» را با بازي محمدرضا فروتن مقابل دوربين برد.
    به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ايرج كريمي كه ساخته فيلمهاي همچون «از كنار هم مي‌گذاريم»، «چند تار مو»، «باغهاي كندلوس» و «نسل جادويي» را در كارنامه هنري‌اش دارد، در جديدترين كار فيلمسازي‌اش فيلمنامه‌ي را در ژانر جنايي از روز گذشته ـ 18 فروردين ماه ـ در تهران آغاز كرد.

    كريمي در گفت‌وگويي درباره شكل‌گيري ساخت اين فيلم به ايسنا گفت: نيمه دوم سال 85 توسط دستيارم بهرنگ توفيقي كه در فيلمهاي قبلي‌ام با بنده همكاري داشت با آقاي سيد كمال طباطبايي تهيه‌كننده آشنا شدم و فيلمنامه «روابط» را به شبكه يك صدا و سيما ارائه كردم و دو ماه قبل از پايان سال 85 با بنده تماس گرفتند و گفتند، فيلمنامه تصويب شده است و قرار بود در ماههاي پايان سال كليد بزنيم، اما درگيري آقاي طباطبايي براي كار تهيه فيلم آقاي صدرعاملي كه در مشهد فيلمبرداري شد و تعطيلات نوروز كه در كار وقفه مي‌انداخت بنابراين شرايطي را به وجود آورد كه ترجيح داديم بعد از تعطيلات كار را شروع كنيم.
    وي درباره چگونگي فيلمبرداري اين فيلم گفت: اين فيلم به صورت تله فيلم توليد مي‌شود و آن طور كه مسوولين شبكه مطرح كردند اگر تله فيلمهايي كه توليد مي‌شود به نظر مناسب برسد تبديل مي‌كنند و آنها هم تمايل دارند فيلم در جشنواره‌ي فجر حضور داشته باشد و حدس بنده هم اين است كه با حضور محمدرضا فروتن به عنوان ستاره سينما به يك پخش تلويزيوني محدود نشود و به سينمايي تبديل شود.
    كريمي معتقد است: فيلمنامه‌ي «روابط» كمتر شباهت به سه‌گانه قبلي‌اش «از كنارهم مي‌گذريم»، «چند تار مو»، «باغهاي كندلوس» و همين‌طور «نسل جادويي» دارد و مي‌توان از لحاظ قالب سينمايي در قالب ژانر جنايي اين فيلمنامه را گنجاند.
    وي معتقد است: «روابط» بيشتر از فيلمهاي ديگرش داستان گو است.
    بنا بر اين گزارش، فيلم در تهران مي‌گذرد و پيش بيني براي فيلمبرداري يك ماه است.
    به گزارش ايسنا، علاوه بر فروتن در «روابط» تا كنون بازي نگين صدق‌گويا، شبنم مقدمي، بهاره افشاري و شاهرخ فروتنيان قطعي شده است.
    عوامل پشت دوربين كه تاكنون در اين پروژه حضورشان قطعي شده است، عبارتند از:
    فيلمبردار: اميد معبودي، گريم: مهنوش طبيبي، طراح صحنه ولباس: مجيد ليلاجي، صدابردار: سيامك نيازي، دستيار برنامه‌ريز: بهرنگ توفيقي و تهيه‌كننده: سيد كمال طباطبايي

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com