اخراجي ها همچنان مي فروشد


    
    فيلم اخراجي هاي مسعود ده نمکي که در جشنواره سر و صداي زيادي به پا کرد در اکران نوروزي خود رکوردار فروش گيشه سينماهاي کشور شده است.
    
     با فروش 38 ميليون توماني در يك روز، فيلم «اخراجي‌ها» در اولين نمايش خود، ركوردي تاريخي را به خود اختصاص داد.
     علي سرتيپي، تهيه‌كننده و پخش‌كننده سينما و مدير پخش اين فيلم، اعلام كرد:اين فيلم در روز پنجشنبه 24 اسفند توانست 38 ميليون تومان در 18 سينما بفروشد كه با توجه به محدوديت سالن‌هاي نمايش، آن هم در يك پنجشنبه از آخرين روزهاي ماه اسفند كه مردم سرگرم خريد و تدارك برنامه‌هاي نوروزي خود هستند، فروشي فوق‌العاده است.

    
     وي با اشاره به فيلم‌هايي كه پيش‌تر ركورددار فروش روزانه بوده‌اند، متذكر شد: فيلم مارمولك حدود 37 سالن در اختيار داشت و بيشترين فروش روزانه‌اش از 27 ميليون تومان فراتر نرفت اما در قانون فعلي اكران براي سينماهاي آزاد مثل گذشته وجود ندارد و ما با سالن‌هاي محدود به اين رقم فروش دست يافته‌ايم.
     سرتيپي همچنين افزود: فيلم اخراجي‌ها، در سينماي آفريقا، حدود 5/7 ميليون تومان در يك روز فروش داشته كه اين رقم فروش در يك سالن هم بي‌نظير است و به عنوان مثال، بالاترين آمار فروش فيلم در همين سالن، براي فيلم آتش بس با قيمت بليت فعلي، حدود 6 ميليون تومان بوده و بيشتر فيلم‌هاي ركورددار هم فروش روزانه زير 6 ميليون در يك سالن را ثبت كرده‌اند.
    
     سرتيپي در ادامه به افتتاحيه موفقيت‌بار فيلم اخراجي‌ها در شهرستان‌ها اشاره كرد و گفت: نمايش فيلم اخراجي‌ها در برخي شهرستان‌ها مثل اصفهان، رشت و مشهد آغاز شده كه افتتاحيه موفقيت‌آميزي داشته است.
     به گفته وي؛ نمايش فيلم در اصفهان، با يك شروع 9/1 ميليون توماني آغاز شده كه ركوردي منحصر به فرد است. همچنين اخراجي‌ها در سينما ميرزا كوچك‌خان رشت، با 4/1 ميليون تومان افتتاحيه‌اي جالب توجه داشته است.
     اخراجي‌ها در شرايطي به اوج‌گيري خود در گيشه ادامه مي‌دهد كه بنا به گفته پخش‌كننده فيلم، با اقدامات امنيتي گسترده در كدگذاري و همكاري سينمادارها با نيروهاي امنيتي و پليس، تاكنون نسخه قاچاق فيلم اخراجي‌ها تهيه و تكثير نشده است.
    
    در حالي كه نمايش موفقيت‌آميز اين فيلم در سينماهاي تهران و شهرستان‌ها به روزهاي اوج خود نزديك مي‌شود، اين فيلم ركوردي جالب توجه در سانس‌هاي فوق‌العاده سينماهاي تهران ثبت كرده است.
    علي سرتيپي در اين زمينه گفت، استقبال مردم از سانس‌هاي فوق‌العاده اين فيلم حتي از زمان جشنواره فيلم فجر نيز وسيع‌تر است، چنانچه در يكي دو سينماي تهران از جمله ايران و آفريقا، ازدحام جمعيت موجب شده تا نمايش فيلم به پاسي از شب بكشد.
    وي افزود: در حالي كه پيش‌تر، سانس‌هاي فوق‌العاده فيلم‌هاي ايراني، نهايتا به سانس 10 تا 12 حتم مي‌شد، براي اخراجي‌ها در شب‌هاي پنجشنبه 24 و جمعه 25اسفند، سانس‌هاي 12 تا 2 و 2 تا 4 صبح‌هم داشته‌ايم كه براي خود ما هم عجيب و باورنكردني است.
    
    
    "اخراجي‌ها" بيش از 500 ميليون تومان فروخت
     بعد از گذشت 17 روز از اكران فيلم اخراجي ها خبر از فروش بيش از مرز 500 ميليون تومان اين فيلم به گوش مي رسد.
    
    علي سرتيپي، در اين رابطه گفت: اين فيلم همزمان با 29 سينما در تهران، در سينماهاي اكثر استانها در حال اكران است و استقبال خيلي خوبي هم صورت گرفته، بطوري كه شب گذشته در مشهد بيش از 4 ميليون تومان فروش داشته كه اين بي سابقه است.
    
    وي اظهار اميدواري كرد: بعد از تمام شدن تعطيلات نوروز و بازگشت مردم به تهران استقبال بهتري از فيلم شود.
    
    
     منبع: فارس- ايسنا

 

 

 





جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com