بازي در سريال نوروزي «بايرام»،
    غلامحسين لطفي را روانه بيمارستان كرد


    
    
    غلامحسين لطفي روز گذشته به هنگام بازي در صحنه‌اي از سريال نوروزي «بايرام» به شدت آسيب ديد و روانه‌ي بيمارستان شد.
    به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ غلامحسين لطفي كه دوشنبه (21 اسفندماه ) در كنار استخر خالي‌ از آب در حال ايفاي نقش بوده است، به ناگاه از عمق سه متري به پايين پرتاب شده و به بيمارستان «جم» منتقل ‌شد.

    وي هم اينك با شكستگي پاي چپ و آسيب‌ديدگي مهره‌هاي كمر مواجه شده است و ظرف 48 ساعت آينده مشخص مي‌شود كه پايش را گچ مي‌گيرند يا خير.
    در همين ارتباط رضا فيض نوروزي، از هم بازي‌هاي غلامحسين لطفي در سريال «بايرام»، با اعلام اينكه از ديروز تا به حال وضعيت وي 30 درصد بهبود يافته است، ادامه داد: 10 درصد از تصويربرداري سريال بايرام باقي مانده است كه آقاي لطفي در 20 سكانس آن بازي دارند. به گفته‌ي اين بازيگر، غلامحسين لطفي 3 - 4 روز ديگر نيز بايد در سريال «بايرام» بازي كند.
    وي به اين پرسش كه آيا امكان ايفاي نقش غلامحسين لطفي در قسمت‌هاي باقيمانده‌ي سريال «بايرام» وجود دارد، پاسخ مثبت داد و تصريح كرد: اتفاقاتي از اين دست براي بازيگران بسيار رخ مي دهد. اما هر بار آنان مقابل دوربين مي‌روند و تماشاگر حتي اصلا متوجه نمي‌شود.
    به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ سريال «بايرام» به كارگرداني مسعود نوابي و تهيه كنندگي محمد صالحيان براي پخش از شبكه دو سيما آماده مي‌شود.
    در اين سريال علاوه بر غلامحسين لطفي و رضا فيض نوروزي، بازيگراني چون فتحعلي اويسي، امير جعفري، رويا افشار و زهره حميدي به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

 

 

 

 





جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved


تبليغات