سايپا حريف استقلال نمي‌شود

   
    
    بازيكن استقلال می‌گوید: سايپا در كورس قهرماني از استقلال عقب خواهد افتاد و نمي‌تواند تهديد جدي براي ما به حساب آيد‌.

    عليرضا منصوريان عنوان كرد‌: اين باور كه استقلال توانايي قهرماني در ليگ برتر را دارد نزد بازيكنان ما ايجاد شده كه توانايي قهرماني در ليگ برتر را دارند و همين موضوع برگ برنده ما محسوب مي‌شود‌.
    وي بازي با راه‌آهن را دشوار خواند و اظهار داشت‌: راه‌آهن همواره مقابل استقلال بازي‌هاي خوبي ارائه كرده است‌. با توجه به اينكه خطر سقوط نيز اين تيم را تهديد مي‌كند بنابراين بازيكنان راه‌آهن با تمام وجود به ميدان خواهند آمد‌.
    منصوريان خاطرنشان كرد‌: در صورت پيروزي برابر راه‌آهن و برتري در ديدار عقب افتاده هم امتياز سايپا خواهيم شد و آن وقت رويارويي مستقيم استقلال و سايپا همه چيز را مشخص خواهد كرد‌.
    اين بازيكن تأكيد كرد‌: با وجود احترامي كه براي علي دايي قائل هستم، بايد بگويم سايپا توانايي كسب عنوان قهرماني را ندارد و اين استقلال است كه در پايان فصل اين عنوان را كسب خواهد كرد‌.
    منصوريان تصريح كرد‌: بايد از رئيس سازمان‌تربيت بدني تشكر كنم كه در اين مدت توجه ويژه‌اي به استقلال داشته است‌. آقاي علي‌آبادي با گماردن فردي همچون بهمني كه در كارش تخصص دارد باعث شد بازيكنان استقلال حقوق معوقه خود را دريافت كنند و با انگيزه بيشتري كار را ادامه دهند‌.

 

 

 

 





جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved


تبليغات