اكبر عبدي:
    عطاي تئاتر را به لقايش بخشيدم


    
    
    اكبرعبدي كه تا چندي پيش نمايش « اكبرآقا آكتور تئاتر» را در تالار سنگلج اجرا مي‌كرد، ‌گفت:‌ عطاي تئاتر را به لقايش بخشيدم.

    وي با انتقاد از شرايط نامساعد اجراي تئاتر به خبرنگار تئاتر ايسنا گفت‌وگو مي‌كرد،‌ گفت: علي‌رغم تمام موفقيتهاي اين نمايش، به شدت از اجراي تئاتر پشيمان هستم و امكان ندارد ديگر تئاتر كار كنم.
    عبدي ادامه داد: بعد از 130 شب كه نمايش را اجرا كرده‌ايم، هنوز درآمد حاصل از فروش گيشه را به ما پرداخت نكرده‌اند و به همين دليل هنوز نتوانسته‌ام با عوامل گروه تسويه حساب كنم.
    اين بازيگر تئاتر در ادامه از عملكرد ضعيف مسوولان تئاتر انتقاد كرد و گفت: ما بودجه نخواستيم بلكه درآمد خود را مي‌خواهيم و اين در حالي است كه حتي پيش پرداخت نمايش به ما داده نشده است. در صورتي كه اين بودجه بايد صرف تهيه لباس و دكور نمايش مي‌شد.
    عبدي گفت: در تمام اين سالها به تئاتر گلريز نرفتم، چون مي‌خواستم نمايشي كمدي اجرا كنم كه در عين سنگين بودن، تماشاگر هم داشته باشد، اما با برخوردي كه شده است متوجه شدم اجراي برنامه در عروسي‌ها بهتر از اجراي تئاتر است.
    بازيگر «دوستان با محبت» با اشاره به انعقاد قرارداد با 48 تن از اعضاي گروهش گفت: بچه‌هاي تئاتر را دريابيد اين افراد به سختي كار مي‌كنند و زحمات فراواني را متقبل مي‌شوند اما كسي به فكر آنها نيست.
    عبدي درادامه از دريافت پيشنهادات مختلف براي اجراي اين نمايش در كشورهاي آمريكايي و اروپايي گفت: هنوز هيچ قراردادي با ما بسته نشده است، ضمن اينكه اجراي تئاتر در محروم‌ترين نقاط ايران به صرف‌تر از كشورهاي خارجي است، چون اجرا در خارج از كشور، محدوديت دارد اما در داخل كشور مي‌توان يك نمايش را حتي به مدت 40 شب اجرا كرد.
    وي در عين حال خاطرنشان كرد: اگر مسوولان، شرايط لازم را فراهم كنند، مي‌توان يك نمايش را به مدت يك سال در سراسر كشور اجرا كرد، به خصوص اينكه تماشاگر ايراني نياز به خنده دارند.
    عبدي در پايان گفت: وقتي با من اينگونه برخوردي مي‌شود، بايد به حال جوان‌ترها تاسف خورد.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




تبليغات