فیلمهای "حلقه" و "آب نبات چوبی" تولید می شوند

    
    
    

    فیلمهای "حلقه" و "آب نبات چوبی" به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی مراحل پیش تولید را سپری می کند.
    امیرحسین شریفی، تهیه کننده درباره فعالیتهای اخیرش به خبرنگار مهر گفت :"فیلم حلقه به کارگردانی کاظم معصومی و فیلم "آب نبات چوبی" به کارگردانی اکبر منصور فلاح مراحل پیش تولید را سپری می کند. این دو فیلم به احتمال زیاد تا ده روز آینده کلید می خورد. هنوز بازیگران این دو فیلم قطعی نشده اند. داستان فیلم "حلقه درباره شاعری است که هنگام زلزله رودبار از ایران خارج می شود و بعد از 20 سال که به ایران برمی گردد به دنبال عشق گمشده خود می گردد."
    
    وی در ادامه افزود : " فیلم "آب نبات چوبی" درباره دو دوست است که یکی در اداره آگاهی کار می کند و دیگری در تئاتر بازی می کند. او وقتی از دوستش برای دیدن تئاتر دعوت می کند، روی صحنه قتلی اتفاق می افتد و ... . همچنین فیلمی به نام "قربانی" به کارگردانی کاظم معصومی تهیه کردیم. در این فیلم آتنه فقیه نصیری، شهره سلطانی، اردلان شجاع کاوه و پردیس افکاری بازی می کنند. داستان این فیلم درباره زن و شوهری است که در نیروی انتظامی کار می کنند. تا این که یکی از آن دو به بیماری ایدز مبتلا می شود و...".
    
    تهیه کننده فیلمهای "اوهام" و "بوی خاک" گفت : "فیلم "اوهام" هم به کارگردانی کاظم معصومی و بازی شهاب حسینی، لاله اسکندری و بابک حمیدیان تهیه شده است. داستان این فیلم درباره قرصهای روانگردان است. فیلم "بوی خاک" هم در ژانر دفاع مقدس به کارگردانی اکبر منصورفلاح و بازی حبیب دهقان نسب، پویا امینی و ... تهیه شده است. همچنین قصد دارم مجموعه "آخرین مهمانی" را در 13 قسمت تولید کنم."

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




تبليغات