سيدجواد هاشمي:
    43 بار ظاهر شدن در نقش بسيجي هنر مي‌خواهد
    هنوز به حيات نقش‌هاي شهادتم ادامه مي‌دهم


    
    
    
    سيد جواد هاشمي گفت: خيلي هنر مي‌خواهد كه يك فرد 43 بار در نقش بسيجي ظاهر شود و هنوز به حيات هنري خودش ادامه دهد. البته اين بدان معنا نيست كه من توانسته‌ام از عهده اين كار بر‌ايم، بلكه تلاش كرده‌ام كه به آن نزديك شوم.

    سيدجواد هاشمي كه در تله‌تئاتر «5 دقيقه تا مرز» نيز در نقش كوتاه يك رزمنده شهيد حاضر مي‌شود، در پاسخ به اين پرسش كه آيا تمايل ندارد، در نقشي متفاوت از آن چه تا كنون از وي شاهد بوده‌ايم، مقابل دوربين ظاهر شود؟ به خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا گفت: من همواره نقش آدمي را بازي كرده‌ام كه داراي اعتقادات مذهبي است. بخشي از اين مساله به اعتقاداتم برمي‌گردد.
    وي ادامه داد: من به حيات هنري‌ام هم‌چنان ادامه مي‌دهم. اين در حالي است كه بسياري از دوستانم از «گذرگاه» شروع كردند و الان هيچ كدام نيستند. اما من باقي ماندم. يكي از دلايل آن اين است كه سعي كردم شخصيت‌هاي بسيجي را متفاوت بازي كنم. شهيد رجايي با شهيد كشوري متفاوت است. هر دوي اين نقش‌ها را بازي كردم اما در هر كدام از اين نقش‌ها متفاوت بوده‌ام.
    سيدجواد هاشمي تاكيد كرد: عدم شباهت ايفاي نقش‌هاي مثبت، باعث شده كه هنوز به حيات نقش‌هاي شهادتم ادامه دهم.
    وي در پايان در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه آيا تا كنون ايفاي نقشي منفي را براي خود متصور شده است، اظهار كرد: اگر در كارهاي تاريخي نقش منفي به من پيشنهاد شود، مي‌پذيرم. اما در كارهاي امروزي اين مساله را نمي‌پذيرم چرا كه باورهاي مردم به گونه‌اي است كه براي من طومار امضا مي‌كنند. من هم دوست ندارم و لزومي هم ندارد كه باورها را بشكنم.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




تبليغات