دنياي هاليوود
 
پدر جنیفر آنیستن سکته کرد
25/08/2006

جان آنیستن پدر جنیفر آنیستن روز سه شنبه پیش دچار سکته قلبی شد.
بر طبق مطالب درج شده در مجله " زندگی و مد " ، جنیفر خبر بیماری پدر خود را روز سه شنبه دریافت کرد و از آن لحظه تمام مدت در کنار تخت پدرش به سر می برد.
جان هنرپیشه 73 ساله سریالهای تلوزیونی در حال حاضر در بیمارستان وست هیلز کالیفرنیا بستری می باشد.
یکی از اعضا خانواده او گفت جنیفر تا قبل از این که خبر سلامتی پدر خود را از پزشکان بشنود مانند دیوانه ها شده بود و مدام اشک می ریخت.
در مجله " زندگی و مد " نوشته شده است که وینس ون نامزد آنیستن برای وی تکیه گاه بسیار خوبی بود و تمام مدت در این بحران در کنار او بود.
 
نام پاریس هیلتون در کتاب رکوردهای جهان ثبت شد
21/08/2006

پاریس هیلتون هنرپیشه پرآوازه سینما توانست در سن 25 سالگی نام خود را در کتاب رکوردهای جهان ثبت کند.
نام این هنرپیشه خواننده و مجری 25 ساله برنامه های تلوزیون به علت این که 5 سال به طور متناوب محبوب ترین هنرمند مردم بوده است در این کتاب جای گرفت.
سخنگوی کتاب رکوردهای جهان گفت :" ما تمام نظر سنجی هایی که در 5 سال گذشته انجام شده بود را مطالعه کرده و دریافتیم که هیلتون همواره در صدر این نظر سنجی قرار داشته است.
هیلتون از اینکه نام وی در این کتاب ثبت شده بسیار خوشحال است و به خود می بالد.
 
نیکول ریتچی از پاریس هیلتون کینه ای به دل ندارد
17/08/2006

نیکول ریتچی به رسانه ها گفت که از پاریس هیلتون کینه ای به دل ندارد و حاضر است با او ازدواج کند.
بعد از اینکه پاریس برای آشتی با نیکول پا پیش گذاشت به نظر می رسد که دل نیکول به رحم آمده و می خواهد با پاریس آشتی کند.
ریتچی به مجله " در دسترس " گفت :" من نیز پاریس را دوست دارم و باید اعتراف کنم که دلم برایش تنگ شده است. او دختر خوبی است و اختلاف ما به راحتی قابل حل می باشد. "
او همچنین افزود :" پاریس هر گاه که بخواهد می تواند به دیدن من بیاید و در خانه من برای او همیشه باز است."
در صورتی که این دو هنرپیشه با هم آشتی بکنند کارگردان مجموعه " زندگی ساده " دیگر مشکلی برای کار با آن ها نخواهد داشت.
عدم آشتی این دو هنرپیشه می توانست به قیمت از دست دادن کارشان تمام شود.
دختر تام کروز در اولین ضیافت زندگیش
15/08/2006

تام کروز و کتی هلمز تصمیم گرفتند با شرکت جستن در مهمانی ویل اسمیت و همسرش دختر خود را به طور رسمی به همگان نشان دهند.
این دختر 4 ماهه از زمان تولدش مرکز توجه خبرنگاران بوده است زیرا عکس وی تا به حال در هیچ مجله ای چاپ نشده است.
یکی از مودعوین این مهمانی به خبرنگاران گفت که دختر کروز هیچ ایرادی ندارد و یکی از زیباترین کودکانی است که او تا به حال دیده است.
او گفت :" او با موهای تیره اش بسیار به تام شباهت دارد و با خنده های زیبایش دل همگان را می برد."
پیشتر همگان بر این گمان بودند که علت مخفی نگه داشتن این کودک از انظار مردم معلول بودن وی است که با حضور در این ضیافت این شک بر طرف شد.
 
تام کروز از کتی هلمز خسته شده است
12/08/2006

تام کروز مدتی است که نسبت به کتی هلمز نامزد و مادر دخترش بی توجه شده است.
این هنرپیشه بر خلاف گذشته که همواره از عشق افسانه ای خود نسبت به کتی هلمز سخن می گفت مدتی است که سکوت اختیار کرده و با هلمز در انظار مردم ظاهر نمی شود.
بنا بر گفته یکی از نزدیکان این دو، کروز شبها بسیار دیر به خانه بر می گردد و مواقعی نیز که در کنار هلمز است تمام مدت خود را با دخترش سرگرم می کند.
این تغییر رفتار کروز بسیاری را متعجب کرده است زیرا این دو هنرپیشه قرار بود در پاییز ازدواج خود را جشن بگیرند اما به نظر می رسد کروز تصمیم خود را عوض کرده است.
 
پاملا اندرسون بار دیگر با کید راک ازدواج کرد
10/08/2006

پاملا اندرسون و کید راک با قسم خوردن در برابر محراب کلیسا در دترویت ظرف دو هفته گذشته برای بار دوم ازدواج خود را جشن گرفتند. اندرسون ، هنرپیشه سابق فیلم " بی واتچ " اولین بار با راک که اسم واقعیش رابرت ریتچی است در قایقی تفریحی در فرانسه ازدواج کرد اما او دوست داشت که ازدواجش را در تمام شهرهای آمریکا جشن بگیرد. اندرسون در وب سایت خبری خود نوشت :" ازدواج ما کاملا رسمی است و در دفتر ازدواج به ثبت رسیده است." این زوج تصمیم دارند چند ازدواج دیگر در شهر ریتچی ، کالیفرنیا ، نشویل و تنسی برگزار کنند.
 
عشق تام کروز و پنلوپه کروز بار دیگر در سوری متجلی شد
06/08/2006

 پنلوپه کروز هنرپیشه اسپانیایی به دیدن سوری دختر تام کروز معشوقه سابقش رفت و خوشحالی بی حد خود را از به دنیا آمدن او اظهار داشت.
کروز 32 ساله هنوز رابطه خوبی با هنرپیشه نقش مقابل خود در فیلم " آسمان وانیلی " دارد و برای کروز و کتی هلمز نامزد وی آرزوی بهترین ها را دارد."
او گفت :" سوری یکی از زیباترین کودکانی است که تا به حال دیده ام. تام و کتی از این که صاحب فرزند گشته اند بسیار خوشحال هستند و زندگی خوبی دارند."
کرو جانش رابرای دیدن فرزندش به خطرانداخت
05/08/2006

راسل کرو برنده جایزه اسکار هنگامی که به ملاقات دانیا همسرش و تنیسون پسر تازه تولد یافته اش به بیمارستان می رفت با مرسدش تصادف سختی کرد. این هنرپیشه که غرق فکر کردن به همسر و فرزندش بود در حین ترک پارکینگ بیمارستان نرس پرایوت یک لحظه کنترل اتومبیل را از دست می دهد و هزاران دلار ضرر می کند. کرو که مایل نبود این تصادف همسرش را مضطرب کند فردای آن روز بلافاصله ماشین خود را عوض می کند و پورشه 4WD خریداری میکند تا همسر هنرپیشه و خواننده اش را به خانه بیارد. تنیسون روز سه شنبه در بیمارستانی در سیدنی متولد شد. او دومین فرزند این خانواده می باشد

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi