برادپيت وشيوه جديد تربيت فرزندان 


ایلنا:برادپيت كه در حال حاضر علاوه بر بازيگري سينما به فعاليت هاي اجتماعي نيز مشغول است گفت : تا زماني كه محدوديت هاي ازدواج هم برطرف نشود با آنجلينا جولي ازدواج نمي كنم.
در شماره اكتبر مجله اسكوئير گفت: من و آنجي زماني ازدواج مي كنيم كه همه افراد كشور كه مي‌‏خواهند با هم ازدواج كنند ، به طور قانوني قادر به انجام اين كار باشند.وي در ادامه اين مقاله به 15 چيزي اشاره مي‌‏كند كه هر كسي بايد بداند.

هر چند شيلو، فرزند طبيعي و مشترك جولي و پيت است و با تولدش بيشترين توجه مطبوعات را به خود جلب كرده و به مشهورترين كودك جهان تبديل شده بردپيت ادعا نمي كند زندگي بدون دو فرزند خوانده‌‏اش مادوكس پنج ساله و زاهاراا يك ساله برايش غير قابل تصور است.
پيت كه در فيلم جديدش بابل نقش يك جهانگرد را بازي مي كند خواستار شيوه اي راحت و بي خيال براي پدر و مادرها در تربيت فرزندان است.
وي در توضيح اين شيوه گفت: سعي دارم فرزندان را به هيچ وجه سركوب نكنم و تحت فشار قرار ندهم دوست دارم كشف كردن را ياد بگيرند و شاد و شلوغ باشند.
به نظر من خيلي مهم است كه اين وقت را داشته باشم بنشينم و با آنها حرف بزنم هميشه آخرين لحظه بودن با آنها را دوست دارم و عاشق اين جمله ام سه دقيقه ديگر وقت داري تا آن سه دقيقه را با بچه هايم بگذارنم.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi