مديرعامل شرکت ارتباطات سيار، از ارايه سرويس جديد شبکه مجازي VPN به مشترکان داوطلب تلفن همراه خبر داد.

مهندس وحيد صدوقي، در گفت‌وگو با سيتنا اظهار داشت: سيستم جديد شبکه مجازي VPN، بدون هزينه شارژ اضافي تلفن همراه، به متقاضيان سرويس‌دهي مي‌کند.

وي، در خصوص چگونگي کارکرد سرويس جديد خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته و با اجرايي شدن کامل اين سرويس، چهار رقم ابتدايي (کد) شماره‌هاي مشترکان داوطلب حذف و کاربران از طريق سيستم داخلي با يکديگر ارتباط برقرار مي‌کنند.

صدوقي، با اشاره به زمان احتمالي ثبت نام و واگذاري اين سرويس جديد، بدون اشاره به زمان خاصي گفت: پس از پايان واگذاري تمامي سيستم‌کارت‌هاي ثبت‌نامي دوره قبل، ثبت نام سرويس VPN انجام و کار ارائه آن نيز در مدت کوتاهي آغاز مي‌شود و مشترکان مي‌توانند در کوتاه‌ترين مدت از خدمات سرويس جديد بهره‌مند شوند.

مديرعامل شرکت ارتباطات سيار، ادامه داد: تاکنون يک ميليون و 400 هزار سيم کارت واگذارشده و واگذاري 5/5 ميليون سيم کارت ديگر در سراسر ايران باقي مانده است.

وي در عين حال، هزينه‌هاي ثبت نام سرويس VPN را نامشخص دانست و تصريح کرد: قيمت نهايي اين سرويس، در کميسيون ماده دو سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تدوين و تصويب و به مشترکان اعلام مي‌شود.

گفتني است، سرويس VPN از جمله خدماتي است که امکان ايجاد شبکه‌هاي تلفن خصوصي همراه در شرکت‌ها و مؤسسات را بدون نياز به نصب تجهيزات سويچيينگ فراهم مي‌کند و يکي از خدمات شبکه هوشمند IN نيز محسوب مي‌شود.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi