تلفن‌های هشت رقمی با پیش‌شماره‌های متفاوت


هموطن: احمد نظرپور گفـت: با افزایش یک رقم به شماره‌های هفت‌رقمی تلفن ثابت در تهران، ظرفیت شبکه‌ی تلفن ثابت تا هشت برابر افزایش یافته است.
به دلیل توسعه‌ی شبکه‌ی تلفن ثابت و گسترش خطوط، تلفن‌های هشت رقمی با پیش‌شماره‌های متفاوت، در آینده‌‌ی نزدیک واگذار می‌شود.
احمد نظرپور اظهار داشت: با افزایش یک رقم به شماره‌های هفت‌رقمی تلفن ثابت در تهران، ظرفیت شبکه‌ی تلفن ثابت تا هشت برابر افزایش یافته است. وی، با اشاره به تکرار رقم اول شماره‌ تلفن‌ها در سطح تهران، این اقدام را در راستای سهولت اطلاع‌رسانی مفید ارزیابی کرد.
نظرپور، در خصوص شماره‌های هشت رقمی که دو رقم ابتدایی آنها متفاوت است، یادآور شد: این شماره‌ها از قبل از آغاز طرح هشت شماره نمودن تلفن‌های ثابت تهران فعال بوده‌اند و بیشتر نیز به مراکزی نظیر وزارت‌خانه‌ها، شرکت‌ها و موسسات بزرگ اختصاص دارند که از تلفن‌های داخلی استفاده می‌کنند.

مدیرکل پشتیبانی فنی شرکت مخابرات استان تهران، در عین حال، ضرورت افزایش یک رقم به شماره‌های هشت رقمی (نه رقمی شدن تلفن‌های تهران) را رد کرد و گفـت: مخابرات استان تهران، تاکنون ضرورتی در انجام این طرح احساس نکرده است.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi