نيكول كيدمن ; ازدواج موفق يا وصلت ناجور

در دنياي ستارگان مي‌خواهيم اشاره‌اي به ازدواج مجدد هنرپيشه‌اي داشته باشيم كه تمام دنيا با فيلم‌هاي او آشناست. بازيگري كه زماني معروفترين زوج سينمايي تاريخ هاليوود بود؛ نيكول كيدمن بازيگر افسانه‌اي هاليوود... او همسر (تام كروز) بود، بازيگري استراليايي‌الاصل كه در زندگي فراز و نشيب‌هاي زيادي را به چشم ديد، حالا درباره او مي‌گويند، ازدواجش با (كيت اربن)، ازدواج درستي نبوده، آيا او مجبور شد به اين وصلت تن دهد؟ مطلب زير را بخوانيد:

 

ژوئن افسانه‌اي

ماه ژوئن امسال هنرپيشه افسانه‌اي هاليوود(نيكول كيدمن) و ستاره موسيقي پاپ كشورش (كيت اربن) با يكديگر ازدواج كردند. يك اتومبيل رولز رويس سفيد آهسته در كنار كليساي رمانتيك زيبايي در ساحل اقيانوس آرام توقف كرد. جمعيت انبوهي از مردم استراليا مشتاقانه از بيرون شيشه‌هاي بسته ليموزين به داخل آن سرك مي‌كشيدند. عروس رويايي با آن لباس سپيد و بلند كه كار هنرمندانه يك خياط مشهور بود، با لبخند تاثيرگذار و هاليوودي خود به جمعيت نگاه مي‌كرد و عاشق مو بلند او دستش را براي مردم تكان مي‌داد.
خيليها حتي تا روز قبل از مراسم ازدواج هم ترديد داشتند كه كيدمن با كيت اربن عروسي كند.
حتي وقتي خبر رسيد كه اين هنرپيشه محبوب با پدر و مادر كيت اربن آشنا و به آنها معرفي شده است و تعطيلات خود را در سال 2005 با نامزدش در ويلاي شخصي او به سر برده، باز هم بسياري از مردم و نزديكان او مي‌گفتند كه اين دو به زودي از يكديگر جدا خواهند شد. در حقيقت نيكول پس از طلاق از همسر سابقش (تام كروز) چندان هم تنها نماند. در اين مدت او با ده مرد آشنا شد ولي هر كدام را با ايرادهاي جزئي كنار گذاشت و كيت اربن كه به خاطر اعتياد به الكل و مواد مخدر زبانزد بود و به نظر هيچكس يك گزينه درست براي ايده‌آل‌هاي كيدمن به حساب نمي‌آمد، انتخاب شد. با تمام اين احوال شهر (سيدني) روز بيست و پنجم ماه ژوئن امسال شاهد بزرگ‌ترين و باشكوه‌ترين ازدواج سال كشور بود و روز بعد زن و شوهر با اتومبيل فرانسوي خود به سفر (ماه عسل) رفتند. يكي از شيك‌ترين و مطابق مدروزترين هتل‌هاي دنيا، هتل (رويال استيت) در منطقه (سنت رجيس) در (بورابورا) محلي بود كه آن دو براي گذراندن ماه عسل خود انتخاب نمودند. اين محل بهشت‌گونه، زيباترين مكان در سراسر اقيانوس آرام محسوب مي‌شود. قطعه زمين‌هاي كوچك كه سر از مرداب (آبهاي بلورين) سربرآورده‌اند.
(بورا بورا) در واقع يك رشته كوه با سه قله است.وقتي نيكول و كيت، به بورابورا رسيدند گفتند به زودي از بلندترين قله آنجا به نام (اوتمان) كه 737 متر ارتفاع دارد بالا خواهند رفت، ولي حتي يك هفته پس از ورود هنوز حرف خود را عملي نكرده بودند. خانه ييلاقي آنها كه بر روي آب‌ها بنا شده بود يك خانه پانصد متري كه يك شب اقامت در آن سيزده هزار يورو هزينه در برداشت.

مادر شدن را دوست دارد

هنرپيشه سي و نه ساله هاليوود مي‌گويد اميدوار است با اين ازدواج بتواند اين فرصت را به دست آورد كه براي نخستين بار صاحب فرزند شود. كيدمن و تام كروز دو فرزندخوانده به نام‌هاي (ايزابلا) سيزده ساله و (كانر) يازده ساله دارند. آنها هيچ وقت نتوانستند خود بچه‌دار شوند. بعضي‌ها مي‌گويند نيكول در مدت زندگي مشترك خود با تام كروز سه بار باردار شد ولي هر بار بي‌هيچ دليل خاصي فرزندان خود را در دوران بارداري از دست داد. اكنون او اميد زيادي دارد كه اين بار ديگر نااميد نشود و بتواند براي نخستين بار طعم شيرين مادر واقعي بودن را بچشد.
آنها در پنجمين روز اقامت خود در (بورا بورا) گردشي به اطراف جزيره داشتند و از ديدني‌هاي زيباي آنجا از جمله معابد باستاني و ويرانه‌هاي يك ناو آمريكايي كه ژاپني‌ها در جنگ جهاني دوم آن را غرق كردند، ديدن كردند. عصر همان روز عروس و داماد جزيره، سوار بر يك قايق كوچك به ميان آب‌هاي اقيانوس رفتند و به كوسه ماهي‌ها غذا دادند. پس از پايان روزهاي ماه عسل اين زوج هنري تصميم گرفتند به خانه (كيت) در نزديكي (ناشويل) در ايالت (تنسي) بروند و در آن جا زندگي كنند. داماد كه خواننده مشهوري است اعتراف كرد كه تصميم دارد هر چه زودتر برنامه كاري خود را تغيير دهد و ديگر به سفرهاي طولاني مدت نرود. او مي‌خواهد صفحه‌هاي موسيقي خود را از اين پس در استوديوي خانگي خود ضبط كند.

عدم تغيير در برنامه هنري

ظاهرا كيدمن هيچ تغييري در برنامه‌هاي آينده خود نداده است ولي به نظر مي‌‌رسد كه چندان از ازدواج خود مطمئن نيست. گفته مي‌‌شود كيدمن درست قبل از مراسم ازدواج يك پيمان‌نامه را با كيت اربن به امضا رسانده است.
پيمان نامه‌اي كه بيشتر به سود عروس خانم است تا آقاي داماد. در اين پيمان‌نامه قيد شده است در صورتي كه شوهر دوباره به سمت الكل و موادمخدر برود و يا به همسرش به گونه‌اي خيانت نمايد، زن حق دارد از او جدا شود و شوهر به سزاي عمل ناشايست خود خواهد رسيد.نيكول چندي پيش اعتراف كرد كه هنوز عاشق تام كروز است. به نظر مي‌‌رسد كه كروز پس از گذشت مدت‌هاي طولاني از طلاق و جدايي باز هم بر روي او نفوذ دارد. او مدتي پيش از ازدواج به نيكول نصيحت كرد كه ديگر اجازه ندهد اين مرد الكلي با او ارتباط داشته باشد و كيدمن بلافاصله به حرف تام كروز گوش كرد و به كيت گفت كه ديگر در حالت مستي نزديك خانه او نرود .اما ظاهرا نتوانست ارتباط خود را با اربن قطع كند و تنها به اين بسنده كرد كه از او بخواهد طرف الكل و مواد نرود. با اين وجود اين موضوع سبب نگراني‌هاي شديد او شد.
تحليل‌گران هاليوود فكر مي‌كنند تنها چيزي كه مي‌تواند سبب دوام و بقاي اين (وصلت ناجور) گردد فقط و فقط به دنيا آمدن يك نوزاد است.
نوزادي كه نيكول مدت‌هاست به آن فكر مي‌كند. او خيلي براي اين اتفاق عجله دارد زيرا مي‌داند به خاطر مشكلاتي كه دارد احتمالا قادر نيست بعد از چهل سالگي بچه‌دار شود و به همين خاطر به شدت در فكر تشكيل خانواده است.
اين روزها نيكول براي بازي در هر فيلم خود شانزده ميليون دلار دستمزد مي‌گيرد. اين در حاليست كه خود او معتقد است بيشتر از اينها ارزش دارد و مدتي پيش مدعي شد بايد دستمزد بازي‌هايش 25 ميليون دلار باشد. با اين وجود تهيه‌كنندگان هاليوود ادعاي او را ناديده گرفتند زيرا نيكول در دو فيلم اخير خود (همسران استپ فورد) و (افسون شده) بازي چندان جذابي از خود ارائه نداد. با اين حال او درآمد خيلي بالايي دارد. گرچه كيدمن در زمينه تبليغات نيز پولساز است و براي هر پوستر تبليغاتي خود سه ميليون دلار مي‌گيرد.
درآمد كيت كمتر از نيكول است ولي آنچه اهميت دارد اين است كه كيت اربن در آمارگيري جديد به عنوان جذاب‌ترين و محبوب‌ترين خواننده مرد آمريكا انتخاب شده است.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi