پروژه جديد " راسل كرو "و" ريدلي اسكات" 


خبرگزاري كار ايران-" راسل كرو" و" ريدلي اسكات" بازيگر و كارگردان فيلم گلادياتور كه در سال 2000 با هم همكاري داشتند پروژه جديدي را اكران مي‌‏كنند.
پروژه جديد آنها سال خوب نام دارد و نوامبر امسال آبان ماه اكران مي‌‏شود.اين زوج پس از سال خوب بلافاصله سومين همكاري‌‏شان را آغاز مي‌‏كنند ؛ اين فيلم بر اساس يكي از داستان هاي دهه 1970 به نام" گانگستر آمريكايي" ساخته مي شود و دنزل واشنگتن هم در آن به ايفاي نقش مي پردازد.

فيلم" سال خوب" هم براساس داستاني به همين نام نوشته "پيتر ميل "ساخته شده است ؛ پيتر ميل رمان نويسي با سابقه و از دوستان ريدلي اسكات است.

ديگر بازيگران اين فيلم ماريون كوتيلارد ،‌‏ابي كورنيش و آلبرت فيني هستند.

كرو در مصاحبه اي با آسوشتيد پرس طي توضيحاتي درباره همكاري چند باره اش با ريدلي اسكات گفت: كار كردن با كسي كه نظرات زيبايي شناسي، اصول اخلاق كاري و كليه برنامه ريزي هايش براي گروه فيلمبرداري از نظر سرعت و دقت كار با تو يكسان باشد قطعا كار ساده تر و رواحت تري است.
اسكات نيز درادامه سخنان كرو گفت: هردوي ما بدخلق و عبوس هستيم و به هر نحو كه شده خودمان را به جايي بايد مي رسانيم و هر دو مصممانه و دلجويانه در پي رسيدن به اهدافمان هستيم آن هم به طور كاملا دقيق و به همين دلايل مي توانيم با هم كار كنيم.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi