از 17 مرداد تا اول شهريور به شما چه خواهد گذشت

..

 

فروردين
يك مشكل مادي از سر راه زندگيتان كنار مي‌رود و به زودي زود به گشايشي در زندگيتان دست مي‌يابيد كه از اين بابت بسيار خوشحال خواهيد شد. به زودي حقايقي روشن خواهد شد كه شما را از اين دلواپسي نجات مي‌دهد. اعتماد كوركورانه به يك نفر عواقب پسنديده‌اي نخواهد داشت. رابطه خود را با دوستان بسيار نزديك، تنگاتنگ كنيد. مردان متولد اين ماه در عقيده خود بسيار راسخ و ثابت قدم هستند. اگر همسر شما متولد فروردين است مي‌توانيد به خود بباليد كه هوشمندترين مشاور جهان را در كنار خود داريد. به زودي اين حقيقت روشن خواهد شد كه شما در دوستي‌ها بسيار وفادار و بسيار رازداريد. اما يادتان باشد كه گذشته‌هاي خود را فراموش نكنيدو به كساني كه كمكتان كرده اند، وفادار باشيد. دختران دم‌بخت متولد اين ماه منتظر خبرهاي خوشي باشند.

ارديبهشت
دوست خوبم ماهيت زندگي دلخواه از آگاهي ژرف دروني سرچشمه مي‌گيرد. از خدا بخواهيد عاقبت به خير شويد. بر سر چند راهي قرار گرفته‌ايد و تاكنون راه‌هاي زيادي را هم امتحان كرده و هنوز به نتيجه قطعي نرسيده‌ايد. ولي آگاه باشيد كه گاه اين راه‌ها و مسيرها براي خودشناسي و نشان دادن استعدادهايتان بسيار مثمر خواهد بود. شخصيت شما به گونه‌اي است كه ديگران را چون آهن‌ربا جذب مي‌كند. از اين ويژگي مهم و استثنايي بايد براي انجام بهترين كارها استفاده كنيد و نگران آينده نباشيد. به نصايح ديگران گوش دهيد. شما فردي صميمي، روشنفكر و خوش قلب هستيد. به آينده‌اي بهتر بينديشيد و براي رسيدن به آن از هيچ تلاشي دريغ نورزيد.تامل و تحمل، راه‌گشاي شما در زندگي خواهد بود. به شرطي كه صبر داشته باشيد. يادتان باشد، سريعا <بله> را نگوييد، بلكه تحقيق كنيد.

خرداد
دوستان عزيز، مشكلات خود را بر ماسه و موفقيت‌هايتان را بر مرمر بنويسيد. بدانيد زندگي هر چه كه باشد همه تسبيح خداوند بزرگ است. هيچ‌گاه رازتان را فاش نكنيد كه اگر آن را فاش كرديد اسير او مي‌شويد. دوست عزيز، تنها گنجي كه جستجو كردن آن به زحمتش مي‌ارزد هدف است. اگر از تجربه‌هاي گذشته خود استفاده كنيد انگار دو بار عمر كرده‌ايد. اگر در هر لحظه طوري زندگي كنيم كه گويي تنها لحظه‌اي كه وجود داشته و خواهد داشت همين لحظه است، به ارزش انتخاب عشق و آرامش پي خواهيم برد. بياييد دوست بداريم تا دوستمان بدارند. بياييد عاشق شويم تا عاشقمان گردند. بياييد شادي كنيم، كه دنيا دو روزي بيش نيست. پس اين دو روز را به شادماني بگذرانيم. ديگر زمان زندگي مشترك فرا رسيده، انتخاب كنيد و با قدم‌هاي استوار، به سوي آينده برويد.

تير
اگر اندكي زندگي نه بر وفق رضاست خرده مگير. اي دوست، در اين روزهاي زيبا بيا از دوستي و مهرباني براي خود سرمايه‌اي سازيم، كه اين سرمايه‌ هرگز كاستي نپذيرد و هر روز فزوني گيرد.تمام فكر و ذكر خود را به كاري كه در دست داريد متمركز كنيد. هميشه بگوييد خدايا! مرا قدرتي عطا فرما كه در راه رسيدن به حقيقت با چشم خود ببينم، با گوش خود بشنوم و با دل خود بيابم. دوستان عزيز! دنيا دو روزي بيش نيست پس اين دو روز را به شادي بگذرانيم تا در پيشگاه خداوند شاد باشيم و سربلند. دوست عزيز استوار بايست. مسئوليت زندگي خود را به عهده بگير و به آنچه هستي افتخار كن كه اين است راز بزرگ خوشبختي... دوستي مي‌گفت، در زندگي هميشه با مشكلات روبه‌رو بوده است، از مشكلات نترسيد و شريك زندگي‌تان را انتخاب كنيد، او روي قول شما حساب كرده است.

مرداد
دوست عزيز آدمي كه امروز را از دست مي‌دهد فردا را هم نخواهد يافت. رمز خوشبختي در آينده، استفاده از زمان حال است. لبخند زدن در هنگام سختي و ناملايمات زندگي نشان‌دهنده قدرت يك ذهن استوار است. پس لبخند بزنيد كه لبخند درمان بسياري از دردهاست.
سعي كنيد چيزي را كه دوست داريد به دست بياوريد وگرنه مجبور مي‌شويد چيزي را كه به دست آورده‌ايد دوست بداريد.هميشه به ياد بياوريد كه درشما نيرويي است كه نويد واقعيت يافتن روياهاست. درست است كه زندگي تلخي هم دارد. تلخي را كنار بگذاريد و با شيريني‌هاي زندگي دهانتان را شيرين كنيد، درست مانند شيريني تولدتان... تولد هر انساني، زندگي جديدي را براي او به ارمغان مي‌آورد، سر قولتان بايستيد و او را بيش از اين در انتظار نگذاريد.

شهريور
دوست عزيز، هدف وسيله را توجيه نمي‌كند. براي رسيدن به هدفتان بايد سعي و تلاش كنيد اما در عين حال مراقب باشيد حق كسي را پايمال نكنيد. وقتي به هدف رسيديد خدا را شكر گوييد. كساني كه آفتاب را به زندگي ديگران ارزاني مي‌دارند خود نيز از آن بي‌بهره نخواهند ماند. هيچ‌گاه برخودتان سخت نگيريد آنگاه در مي‌يابيد كه چقدر آسان گرفتن، خود به خود آساني مي‌آورد.
گرچه زندگي با درد و غم همراه است اما مسير آن از شادماني‌هاي بسيار مي‌گذرد. اگر دنياي خود را فرو ريخته يافتيد تكه‌هاي سالم را برگيريد و به راهتان ادامه دهيد. شهريورماهي‌ها معمولا در تصميم‌گيري‌هايشان بسيار وسواسي هستند، به خصوص اين‌كه بخواهند در مورد آينده‌شان تصميم بگيرند... اما سرانجام بايد انتخاب كنيد.

مهر
ستاره‌شناسان مي‌گويند: در سال 1385 پول خوبي به دستتان مي‌رسد. پيشنهادات مختلفي دريافت مي‌كنيد. فقط يادتان باشد خوشبختي را ساده بگيريد. هيچ‌گاه سر مسائل بي‌ارزش و پيش پا افتاده، زندگيتان را حراج نكنيد. لحظه‌لحظه زندگي شيرين است. راز زندگي فقط سه كلمه است: عشق، عشق و عشق. گاهي بسيار آشفته و سردرگم مي‌شويم گويي كوهي از كارها در برابر ماست و گره‌هاي بسياري كه بايد گشوده شوند و زمان كافي براي انجام آنها نيست. اما به شما مژده مي‌دهيم كه پايان سختي‌ها، پريشاني‌ها و نگراني‌هايتان نزديك است. در چند روز آينده خبرهاي بسيار مباركي به شما مي‌رسد كه تا حد بسيار زيادي شما را دستپاچه خواهد كرد. هميشه يادتان باشد كه هيچ‌گاه نگوييد شانس ندارم چرا كه شما بسيار خوشبخت هستيد. پس قدر اين خوشبختي را بدانيد و به خوشبختي او هم فكر كنيد.

آبان
به نظر مي‌آيد از پيدا شدن يك رقيب احساس سرخوردگي مي‌كنيد. احساس مي‌كنيد بدشانسي مي‌آوريد و آرزوهايتان بر باد مي‌رود. افكار منفي را از سرتان دور كنيد. در كارتان شركايي هستند كه باعث موفقيت و خوشحالي شما خواهند شد. اگر مشكلاتي برايتان پيش آمده، به زودي زود رفع خواهند شد.
هيچ‌گاه به دارايي ديگران چشم ندوزيد و قدر آنچه را كه داريد، بدانيد. در هر موقعيتي راه‌هاي انتخاب زيادي وجود دارد. از خودتان بپرسيد كدام راه باعث سرزندگي و پيشرفت بيشتر شما خواهد شد. سپس همان راه را برگيريد و با تمام توان به جلو حركت كنيد. ازدواج امري است كه سرانجام بايد تحقق يابد. او به شما نياز دارد، همين طور شما هم به او نياز داريد. سعي كنيد حرف‌هاي يكديگر را درك كنيد، چرا كه روزهاي خوشي در انتظار شماست.

آذر
اتفاقاتي در خانواده پيش مي‌آيد كه تا حدودي قابل پيش‌بيني است. وقتي شما چيزي را نمي‌خواهيد به هزار دليل و بهانه از آن طفره مي‌رويد و همين لجبازي و يك‌دندگي شماست كه مشكل‌ساز مي‌شود. دوست عزيز، از قديم گفته‌اند ترس برادر مرگ است پس نبايد بترسيد. چرا كه قدرت مقابله را داريد. بايد حساسيت خود را نسبت به مسائل اطراف كاهش دهيد و نگذاريد به سرعت و بدون انديشه تحت تاثير اين و آن قرار بگيريد. گاهي يك هديه كوچك هم مي‌تواند گره‌گشاي مشكل بزرگي باشد مشروط بر اينكه از روي عشق و محبت باشد. شاد باشيد و ديگران را هم شاد كنيد. كسي هست كه شما را مورد حمايت قرار مي‌دهد، حالا چطور، خدا مي‌داند. اگر كسي را شاد كنيد خودتان از شادي بيشتري برخوردار خواهيد شد. روي خوب زندگي را نظاره‌گر باشيد.

دي
هر روز زندگي را يك عمر بدانيم كه صبح آن، آغاز زندگيست. به ياد داشته باشيم دلي كه در آن مهر و محبت نيست، تاريكخانه‌اي است متروك و فراموش شده. پس به آفتاب اعتماد كنيم و به چشم‌هايي كه بي‌مضايقه مي‌تابند. بياييم با همه حنجره‌هاي عاشق پيوند خوريم و هم‌آواز شويم و سرود سرافرازيمان را به گوش فلك برسانيم و به آفتاب زندگي سلامي دوباره دهيم و باور كنيم كه در نصف النهار عشق ايستاده‌ايم و با گل‌هاي معطر نفس مي‌كشيم. به خودتان ايمان بياوريد چرا كه در شما نيرويي وجود دارد كه نويد واقعيت يافتن روياهايتان را مي‌دهد.
يك برد بسيار خوب در زندگي در انتظار شماست شايد همين نزديكي‌ها... تنها كافي است، دستتان را دراز كنيد و آن را دريابيد. به زودي به او خواهيد رسيد، مگر اين‌كه او شما را نخواهد.

بهمن
هيچ‌گاه رازتان را چون سفره پهن ننماييد. راز تو اسير توست اگر آن را فاش كردي تو اسير او مي‌شوي. يادتان باشد كه ترس يكي از بزرگ‌ترين موانع در برابر لياقت و كارآيي شماست كه زندگي را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد. پس نترسيد و با توكل به خدا، به جلو حركت كنيد. در زندگي هر كسي را الگوي خود نسازيد. اعتماد كوركورانه را هيچ‌گاه نپذيريد. مشكلي كه برايتان پيش آمده عواقب پسنديده‌اي نخواهد داشت. اين اعتماد بايد براساس شناخت درست و واقعي باشد تا دچار توهم و خوش‌خيالي نگرديد. خلوت خودتان را با همسر يا دوست نزديك خود تقسيم كنيد. به زودي يك اتفاق بسيار عالي برايتان رخ خواهد داد. اتفاقي كه سرنوشت زندگي‌تان را به سمت روزهاي خوش مي‌برد و اين روزهاي خوش، تا سال‌ها ادامه خواهد داشت، مگر اين‌كه خودتان نخواهيد.

اسفند
دوست عزيز، گرچه زندگي با درد و غم همراه است اما مسير زندگي با شادماني‌هاي فراواني همراه است. اگر دنياي خود را فرو ريخته يافته‌ايد تكه‌هاي سالم را برگيريد و به راه ادامه دهيد، چون در پايان آرزوهايتان را برآورده خواهيد يافت. به ياد داشته باشيد كه در پايان همين فراز و فرودهاست كه به توازن خواهيد رسيد. هرگز تسليم نشويد. آدمي كه هيچ وقت قدمي پيش نمي‌گذارد و هميشه در ساحل ايستاده تا يك كشتي پيدا شود و او را با خود ببرد هرگز به كشتي نخواهد رسيد. آنكه امروز را از دست مي‌دهد فردا را نخواهد يافت. خوشبختي آينده در استفاده كردن از زمان حال است. سال‌هاست كه منتظر رويدادي در زندگي‌تان هستيد، اما به آن دست نيافتيد، سال‌هاست كه صبر كرده‌ايد، اما خبري نشده، چاره‌اي نيست. سرنوشت اين است.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi