افتخاری برای شجریان می‌خواند

 

علیرضا افتخاری»برای «محمدرضا شجریان» در آلبوم «عشق استاد»می‌خواند. 
«علیرضا افتخاری» در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: آلبوم«عشق استاد» كه شامل 8 ترانه زیبا و عاشقانه خراسانی است به یاد«محمدرضا شجریان» شكل گرفته كه تمام ملودی‌ها خراسانی و قوچانی می‌باشد و توسط اركستر ضبط و در مرحله پایانی كار قرار دارد.این آلبوم توسط «حسن میرزا خانی» تنظیم شده است.
این خواننده با بیان اینكه نفس «شجریان» به نفس هر كس بخورد، بركت است، اظهار داشت: «شجریان» از نظر شخصیتی و هنری انسان بزرگی است و من به خاطر ارادتی كه به ایشان داشتم آلبوم«عشق استاد»را متشكل از ترانه‌ها و ملودی‌های خراسانی است به یاد ایشان كاركردم كه از طریق انتشارات آواز بیستون به بازار منتشر می‌شود.
«افتخاری» در ادامه در خصوص برگزاری كنسرت گفت: در خانه نشستن بهتر از این است كه در زمستان كنسرتی را برگزار كرد و مردم را از گوشه و كنار ایران برای دیدن كنسرت به تهران كشاند كه این مسئله نه تنها خیر و ثواب نیست، بلكه گناه است. وقت و زمان را كه از ما نگرفته‌اند. هر هنرمندی باید در زمان مشخص كنسرت برگزار كند تا بتواند تمام عاشقان و دوستداران موسیقی را با آغوش باز پذیرا باشد.
«علیرضا افتخاری» در خاتمه از انتشار دیگر آلبوم خود خبرداد و گفت: آلبومی متشكل از آثار الهی و عرفانی به آهنگسازی«فریدون شهبازیان» و «عباس خوشدل» و خوانندگی بنده شكل گرفته كه هم اكنون در مرحله نیمه تمام قرار دارد.

 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved