دختر جوان را در حضور مردم ربودند

با تلاش ماموران نیروی انتظامی بندرانزلی، دختر جوانی كه توسط چند تن ربوده شده بود، آزاد شد.

سرهنگ كریم فلاح، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص رهایی دختر جوان از بند آدم ربایان اظهار كرد: مقارن ساعت 20 روز 27 بهمن ماه در پی تماس مردمی با مركز فوریت‌های پلیس مبنی بر آدم ربایی دختری جوان توسط 5 سرنشین جوان یك دستگاه خودرو سیلو در اتوبان اطبا، ماموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و در اقدام اولیه تمامی ورودی و خروجی‌های شهرستان كه مسدود شده بود، مورد كنترل قرار گرفت.

وی افزود: با دستگیری فردی كه پیش از اقدام به آدم ربایی، خودرو مظنون را سرقت كرده بود، مشخص شد كه وی همدست متهمان به آدم ربایی است.

سرهنگ فلاح گفت: پس از كسب اطلاعات لازم و بدست آوردن مشخصات متهمان در ساعت 2:35 بامداد روز جمعه 28 بهمن در روستای «طالب آباد» پس از تعقیب و گریز و شلیك تیرهوایی موفق به متوقف كردن خودرو مذكور شدیم.

وی ادامه داد: در همین فاصله، دختر ربوده شده به همراه یكی از سرنشینان از خودرو بیرون آمده و به سمت ماموران پلیس دوید، از این رو راننده خودرو نیز پا به فرار گذاشت كه توسط پلیس راه در روستای «حسن رود» متوقف شد. همچنین بلافاصله پس از فرار دختر ربوده شده از بند آدم ربایان، تمامی سرنشینان خودرو اقدام به فرار كرده كه با تلاش ماموران پلیس بندرانزلی، یكی از آنها دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با بیان این كه یكی از متهمان اهل خرمشهر و دو تن دیگر اهل كرمان هستند، خاطرنشان كرد: پیگیری برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved