طلاق هاي هاليوودي


    
    
    شايد معروف‌ترين و بحث‌ برانگيزترين طلاق‌ در هاليوود، جدايي دو ستاره مطرح و برتر سينما يعني تام كروز و نيكول كيدمن پس از ده سال زندگي مشترك و داشتن دوفرزندخوانده بود. شايعات پيرامون اين زوج به حدي گسترش يافت كه حتي برخي نشريات ابراز كردند آنها اصلا با هم ازدواج نكرده بودند. كيدمن در مصاحبه‌اي با مجله (ونيتي فير) تاكيد كرد كه او و تام حدود ده سال واقعا زن و شوهر بودند. او اظهار داشت: (وقتي با كروز آشنا شدم و ملاقات‌هايمان بيشتر شد آنقدر به او علاقه پيدا كردم كه مي‌توانستم به خاطر او از همه‌چيز بگذرم. ما عاشق يكديگر بوديم و من در آسمان سير مي‌‌كردم. ما با هم ازدواج كرديم و زندگي خيلي خوبي داشتيم ولي اين دوران خوش بالاخره تمام شد و روياها به سرآمد.) وقتي خبرنگار از كيدمن پرسيد (چرا تمام شد؟) كيدمن فكري كرد و پاسخ داد: (مي‌‌خواهم سعي كنم اين را بفهمم. فكر مي‌‌‌كنم وقتش شده بود.) و اين در حالي است كه كيدمن هنوز هم پس از گذشت چند سال و حتي در زمان نامزدي با (كيت‌ اربن) هر از گاهي عنوان مي‌‌كند تام‌كروز را دوست دارد.

    حتما اين جمله براي شما آشناست كه مي‌‌گويند: (تا مرگ ما را از يكديگر جدا كند.) ولي كاملا آشكار است كه در هاليوود از اين قاعده تبعيت نمي‌‌شود. در آن جا عروس و دامادها مي‌‌گويند: (تا اوضاع سخت شود، من خسته شوم و شخص بهتري را پيدا كنم.) با نگاهي اجمالي به وضعيت ازدواج در ميان مشاهير هاليوود مشخص مي‌‌شود كه آنها احترامي براي حريم ازدواج قائل نيستند و به آن احساس پايبندي نمي‌‌كنند. به اين نمونه‌ها دقت كنيد:
    - آنجلينا جولي و بيلي باب تورنتون در ژوئن 2002 و تنها پس از دو سال زندگي مشترك از يكديگر جدا شدند. بيلي باب تورنتون در حالي با آنجلينا ازدواج كرد كه نامزدش لورا درن ستاره فيلم پارك ژوراسيك براي بازي در يك فيلم دور از او به سر مي‌برد. آيا آنجلينا نفهميد بيلي باب چندان وفادار نيست؟ يا اين موضوع برايش اهميت نداشت.
    - جنيفر انيستون و همسر قبلي و كوتاه مدتش (كريس جاد) نيز در ژوئن سال 2002 جدا شدند. آنها در سپتامبر سال 2001 ازدواج كرده بودند. در آن زمان جنيفر تازه از نامزد قبلي خود (شون كمبز) جدا شده بود. چند هفته قبل از علني شدن جدايي آنها جنيفر در مصاحبه با سايت Eonline گفته بود: (كريس به زندگي من آرامش بخشيده است. عشق او درست ميان طوفاني كه در زندگي من برپا بود، مرا به امنيت رساند و همان چيزي بود كه واقعا به آن احتياج داشتم.) و چند هفته بعد جنيفر از كريس طلاق گرفت و رابطه جديد را با (بن افلك) همبازي خود در فيلم (دختر جرسي) آغاز كرد. رابطه‌اي كه آن هم چندان طولاني نشد و به ازدواج لوپز با (مارك آنتوني) خواننده پاپ انجاميد. مشخص است كه لوپز به همسر احتياج ندارد بلكه نيازمند جلب توجه ديگران است.
    ( -تام گرين) و (دروباريمور) بازيگران معروف هاليوود در سال 2001 به مدت شش ماه زندگي مشترك داشتند آنها بعد از چند ماه رابطه سرانجام با يكديگر ازدواج كردند و تنها دو ماه پس از ازدواج رسمي از هم جدا شدند. علت جدايي آنها تفاوت‌هاي غير قابل تلفيق عنوان شد.
    ( -كارمن الكترا) مدل مشهور و پرطرفدار آمريكايي و (دنيس رادمن) بازيكن بستكبال، به مدت نه روز با يكديگر زندگي مشترك داشتند. (رادمن) در مورد اين اتفاق ناراحت كننده اظهار داشت: در زمان عقد آنقدر مست بودم كه نفهيدم چه كار مي‌‌كنم.
    
    پيت و انيستون
    جنجالي‌ترين طلاق هاليوود در سال جاري جدايي براد پيت از همسر چند ساله‌اش (جنيفر انيستون) است. اين دو كه زماني محبوب‌ترين زوج هاليوود به شمار مي‌آمدند در فوريه 2006 رسما از يكديگر جدا شدند. پيت و انيستون در ماه جولاي سال 2000 با يكديگر ازدواج كردند. مراسم عروسي آنها بسيار باشكوه و پرهزينه برگزار شد. شايد جالب باشد كه بدانيد پيت قبل از انيستون مدت شش ماه با (گونيت پالترو) ستاره هاليوود نامزد بود ولي نامزدي آنها در ژوئن 1997 به پايان رسيد. براد و جنيفر بيش از پنج سال زن و شوهر بودند ولي يك سال قبل از طلاق رسمي از يكديگر جدا شدند.
    به گفته خود اين دو ستاره آنها زن و شوهر تلفني شده بودند زيرا به خاطر بازي در فيلم‌هاي مختلف هميشه فرسنگ‌ها دور از يكديگر به سر مي‌‌بردند و تنها از طريق تلفن با يكديگر ارتباط داشتند. وقتي انيستون متوجه ارتباط پيت با آنجلينا جولي شد واقعا يكه خورد زيرا پيت قبل از طلاق رسمي از جنيفر علنا با جولي رابطه برقرار كرده بود و مي‌‌خواست قبل از به دنيا آمدن فرزندشان با او ازدواج كند‌(كه البته اين طور نشد.)
    مدتي بعد پيت خانه‌اش را در ماليبورا براي جولي تغيير دكوراسيون داد و نامزد جديد و باردار خود را براي زندگي به آن جا دعوت كرد. پيت آنقدر به جولي ابراز علاقه مي‌‌كرد كه تصميم گرفت از بازيگري كناره بگيرد و به كار توليد بپردازد تا هميشه كنار او باشد ولي مدتي بعد و با به دنيا آمدن دخترشان (شيلو) دوباره به دنياي بازيگري بازگشت و عملا خانواده‌اش را رها كرد.
    
    اسپيرز و فدرلين

    (بريتني اسپيرز) ستاره معروف پاپ مدتي پيش از همسرش (كوين فدرلين) خواننده جدا شد. آنها در كمتر از دو سال زندگي مشترك صاحب دو پسر شدند. اسپيرز كه از مدتها پيش در فكر جدايي بود حرفهاي ضد و نقيضي در مورد او مي‌‌زد ولي مشخص بود كه ازدواج و بچه‌داري او را به شدت از حرفه‌ اصلي‌اش دور كرده‌ است و اين موضوع براي او آنقدر ناخوشايند بود كه سعي مي‌‌كرد از هر وسيله‌اي براي جلب توجه خبرنگاران و عكاسها بهره ببرد به طوري‌كه با وجود بيكاري هميشه نام او تيتر اول خبرها بود. بريتني اسپيرز كه در تقاضاي طلاق خود (اختلافات غيرقابل حل) را علت جدايي خود ذكر كرده است پس از جدايي گويي جاني تازه يافت و روحيه‌اي شاداب‌تر پيدا كرد. اسپيرز و فدرلين در پاييز سال 2004 با هم ازدواج كردند ولي از همان ابتدا، زندگي مشتركشان با دعوا همراه بود. اسپيرز، كوين را مردي مي‌‌دانست كه مي‌‌خواهد از شهرت همسرش براي پيشرفت خود استفاده كند و البته اين ادعا به نظر درست مي‌آمد. اين اولين ازدواج فدرلين بود ولي كوين در زمان آشنايي با اسپيرز هنوز با نامزد سابقش (شارجكسون) ارتباط داشت و (شارجكسون) تنها چند ماه قبل از ازدواج اسپيرز و فدرلين دومين فرزند او را به دنيا آورد. اسپيرز قبلا يك بار ازدواج كرده بود. زندگي مشترك 55 ساعته او با دوست دوران كودكي‌اش (جيبسون الكساندر) بسيار معروف است.
    
    ادي و نيكل مورفي
    (ادي مورفي) هنرپيشه معروف و پرطرفدار هاليوود نيز از همسرش (نيكل ميچل) جدا شد. مورفي و ميچل در سال 1993 با يكديگر ازدواج كردند و صاحب پنج فرزند شدند. ادي چهل و چهار ساله يك پسر هم از ازدواج قبلي خود دارد. ادي مي‌‌گويد: (رفاه فرزندانم نگراني اصلي من است و هم اكنون براي آنها بهتر است كه ما جدا شويم.) آنها نيز علت جدايي خود را (اختلافات لاينحل) عنوان كردند. ادي مورفي دوست داشتني قبلا با ستارگاني همچون (هالي بري)، (ويتني هوستون) و (رابين گيونز) رابطه داشته است. او بلافاصله پس از جدايي از نيكل با خواننده گروه (اسپايس گرلز) معروف به (مل‌بي)‌ نامزد شد و به زودي قصد دارد با وي ازدواج كند.
    
    سيمپسون و لاچي

    (جسيكا سيمپسون) هنرپيشه و خواننده معروف پاپ و همسرش (نيك لاچي) خواننده نيز از يكديگر جدا شدند. اين زوج كه در سال 2002 پيوند زناشويي بسته بودند، دو ماه پيش اعلام كردند جدا شده‌اند و اظهار داشتند: (پس از سه سال زندگي مشترك و توجه و احترام به يكديگر تصميم گرفتيم راهمان را از يكديگر جدا كنيم.) اختلافات اين دو از زماني آغاز شد كه (لاچي) در يك پارتي شركت كرد و شايعاتي از او به گوش سيمپسون رسيد. هر چند كه سيمپسون در يك مصاحبه اعلام كرد روابطشان در بهترين شرايط است، ولي تقريبا از آن به بعد آنها جدا از يكديگر زندگي مي‌‌كردند.
    ظاهرا سال 2006 سال جدايي بسياري از هاليوودي‌ها بوده است. به جز مواردي كه ذكر شد افراد ديگري نيز در اين ليست ديده مي‌‌شوند: ويتني هوستون خواننده پرآوازه هاليوود از همسرش بابي براون جدا شد و دختر يازده ساله خود را رها كرد. (بريتني مورفي) بازيگر 28 ساله سينما پس از گذشت هشت ماه از شروع نامزدي‌اش از (جوما كالوسو) جدا شد. (كيت هادسون) هنرپيشه، پس از شش سال زندگي مشترك از همسرش (كريس رابينسون) خواننده طلاق گرفت. آنها يك پسر دو ساله نيز دارند. (كارمن الكترا) از شوهر جديد خود (ديو ناوارو) آهنگساز برجسته راك جدا شد. سرپل مك كارتني و همسرش هيتر ميلز پس از چهار سال از يكديگر جدا شدند و (امينم) خواننده معروف آمريكايي، همسرش (كيم) را براي دومين بار طلاق داد. (امينم33 ) ساله كه نام اصلي او (مارشال بروس ماتزر سوم) است، سه سال پيش (كيم) را طلاق داده بود و بر سر سرپرستي دختر كوچولويشان (هايلي) مشاجره سختي نيز با او داشت ولي در ژانويه 2006 دوباره با او ازدواج كرد كه اين ازدواج نيز چند ماه بيشتر به طول نيانجاميد.
    
    لطيفه‌هايي از طلاق‌هاي هاليوودي
    ازدواج‌ها و طلاق‌هاي هاليوودي آنقدر سريع و كوتاه مدت شده است كه مردم لطيفه‌هاي مختلفي در مورد آن ساخته‌اند به بعضي از اين لطيفه‌ها توجه كنيد:
    .هاليوودي‌ها صبح زود ازدواج مي‌‌كنند كه اگر خوششان نيامد تمام روزشان خراب نشود.
    . سخت‌ترين كار در هاليوود اين است كه بازيگران آنقدر ازدواجشان را پنهان مي‌‌كنند تا خبر طلاقشان پخش مي‌‌شود.
    . يك روز به يك ازدواج هاليوودي دعوت شدم. آنقدر در خيابان ترافيك بود كه براي مراسم طلاق آنها رسيدم.
    . يكي از خانم‌هاي هنرپيشه خيلي احساساتي است. او هميشه لباس عروسي ‌مادرش را براي طلاق‌هايش مي‌‌پوشد.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi