عليرضا داوود نژاد خبر داد:
    تيغ زن٬ در مرحله تدوين قرار گرفت


    
    

    با پايان ‌فيلمبردارى فيلم سينمايي تيغ زن ، آخرين ساخته‌ داودنژاد جهت حضور در جشنواره فيلم فجر در مرحله مونتاژ قرار گرفت.
    عليرضا داوودنژاد نويسنده،تهيه كننده و كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگي ايرانيوز، با اعلام اين خبر گفت: فيلمبرداري فيلم سينمايي «تيغ‌زن» 10 آذرماه با سكانس فينال در شمال كشور به پايان رسيد.
    وي با بيان اينكه، گروه توليد اين فيلم پس از پايان فيلمبرداري به تهران بازگشتند تصريح كرد: مونتاژ فيلم سينمايي «تيغ زن» را به احتمال زياد از هفته آينده آغاز خواهيم كرد.
    به گزارش ايرانيوز، فيلمبرداري فيلم سينمايي«تيغ‌زن» پانزدهمين ساخته‌ داودنژاد، از اوايل مهر ماه‌ در شمال كشور آغاز شد و در همان منطقه به اتمام رسيد.
    پروانه ساخت اين فيلم با نام قبلي «خروس جنگي» صادر شده است وقصه فيلم درباره‌ پسر و دختري عاشق است كه در جواني يكديگر را گم مي‌كنند و در ميانسالي دوباره به هم مي‌رسند، اينك مرد دلباخته ماشين و زن شيفته ملك و طلا‌ است.
    بازيگراني چون: رضا عطاران و لا‌دن مستوفي، علي صادقي، رضا داودنژاد و... در آخرين ساخته داوود نژاد به ايفاي نقش پرداخته اند.
    بر اساس اين گزارش، عليرضا داوود نژاد كه پيش ازاين كارگرداني آثاري چون «مصائب شيرين»، «نياز»، «بچه‌هاي بد» و «هوو» را برعهده داشته است، قصد دارد تا فيلم «تيغ زن» را براي حضور درجشنواره فيلم فجر آماده نمايش كند.
    گفتني است، مديريت فيلمبرداري اين فيلم را جمشيد الوندي برعهده داشته است.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi