مستند مرحوم قدکچیان از تلويزيون پخش می‌شود


    
    
    فیلمی مستند درباره مرحوم احمد قدکچیان فردا پنجشنبه 23 آذر از مجموعه برنامه "صبح تهران" شبکه پنج پخش می‌شود.

    مسعود عسگری، کارگردان این فیلم، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: "این فیلم در مدت زمانی حدود 20 دقیقه تهیه شده و برای نخستین بار قبل از تشییع پیکر قدکچیان در سالن نمایش خانه سینما بر پرده رفت. البته به دلیل تعدد قسمت های مجموعه برنامه "صبح تهران" حدود پنج دقیقه از این فیلم پخش خواهد شد. در این برنامه کامران قدکچیان نیز حضور خواهد داشت."
    وی درباره انگیزه خود از ساخت این فیلم توضیح داد: "تهیه کننده این فیلم امید نجیب زاده و خواهرزاده احمد قدکچیان است. ما مدتی قبل تصمیم گرفتیم عیادتی از وی داشته باشیم. چون آن مرحوم پس از حضور در مجموعه تلویزیونی "نمره خوب کودکی" در هیچ فیلم دیگری حضور نداشت. به همین خاطر گفتگویی با وی ترتیب دادیم. در اصل این فیلم حاوی آخرین تصاویرضبط شده از آن مرحوم است. البته قرار بود این فیلم پیش از فوت وی پخش شود."
    این کارگردان در خصوص شیوه پرداخت فیلم یادآور شد: "در این مستند که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ایم، گفتگویی با احمد قدکچیان انجام شده که وی به بیان بخشی از خاطرات و مطالب خود می پردازد. همچنین علی اکبر فرجاد مطالبی درباره این بازیگر بیان می کند. بخشی از نریشن های فیلم نیز به وسیله احمد رسول زاده اجرا شده است. صداگذاری فیلم بر عهده خشایار موحدیان قرار دارد و موسیقی انتخابی است."
    مجموعه برنامه "صبح تهران" هر روز صبح ها از شبکه پنج سیما پخش می شود. هنگام پخش بخشی از فیلم مستند درباره احمد قدکچیان، پسر وی نیز حضور دارد و به بیان مطالبی می پردازد.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi