توان بازیگر در یک نقش عمیق برجسته می‌شود

    
    هر نقش دارای چارچوب خاصی است و باید خود نقش دارای عمق باشد تا بازیگر بتواند با اتکاء به توان بازیگری خود چیزی به آن بیفزاید.

    افسون افشار، بازیگر فیلم "آلبوم"، درباره حضور در این فیلم به خبرنگار مهر گفت: "من به عنوان مدرس سال هاست در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار می کنم و علاقه خاصی به کارهای کودک و نوجوان دارم. البته نقش زن فیلم چندان پیچیده و دشوار نبود و در عین حال نکات چندان برجسته ای نداشت."
    وی در ادامه تاکید کرد: "زن فیلم "آلبوم" نمونه یک زن سنتی شهرستانی است که مدام در آشپزخانه بسر می برد و کار خاصی هم انجام نمی دهد. ویژگی خاص حضور در "آلبوم" کار با یک گروه خوب و حرفه ای و همکاری با مرحوم رضا سعیدی بازیگر توانای سینما و تلویزیون بود."
    بازیگر "بچه های هور" درباره اینکه آیا توانسته با نوع بازی خود از تخت شدن نقش جلوگیری کند گفت: "موفقیت یک نقش بستگی به فیلمنامه و چندلایه بودن نقش دارد. هر نقش دارای چارچوب خاصی است و باید خود نقش دارای عمق باشد تا بازیگر بتواند با اتکاء به توان بازیگری خود چیزی به آن بیفزاید. اعتقاد دارم در چارچوب و میزان نقش موجود توانسته ام خواسته کارگردان در مورد نقش را اجرا کنم."

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi