از ستاره ها چه خبر> فيلم غفوريان اكران مي‌شود


    
    فيلم غفوريان اكران مي‌شود
    از (مهران غفوريان) مدتي است كه خبري نيست، آخرين فيلمي كه از مهران غفوريان اكران شد، فيلم (شارلاتان) بود. وي چندي پيش در فيلم سينمايي (دختر ميليونر) به كارگرداني (اكبر خامين) ايفاي نقش كرد. حالا خبر مي‌رسد اين فيلم پروانه نمايش گرفته است، او در اين فيلم سينمايي با بازيگراني چون يوسف تيموري، فرهاد مهاديان و ثريا قاسمي همبازي است.
    
    حسن پورشيرازي در مكه
    (حسن پورشيرازي) بازيگر خوب مجموعه‌هاي تلويزيوني كه در چند ماه اخير از او شاهد مجموعه‌هاي نرگس و روز رفتن بوديم، اين روزها در مكه و مدينه به سر مي‌برد، چرا كه وي عازم حج واجب شده است. از اين به بعد بايد به حسن پورشيرازي بگوييم، (حاج‌حسن پورشيرازي)؛ حاج‌حسن التماس دعا.
    
    حاج رضا كيانيان كجاست؟

    شنيديم كه (رضا كيانيان) هم نامش به زودي به (حاج‌رضا) تغيير پيدا مي‌كند، چرا كه وي هم به مانند حسن پورشيرازي در حال حاضر در مكه و مدينه، سرزمين خدا، به سر مي‌برد.
    
    تهراني كم‌كار شد
    هديه تهراني در يك سال اخير، به مانند سابق بازيگر پركاري نبوده است، گرچه او هميشه نقش‌هايش را با وسواس خاصي انتخاب كرده است. آخرين اخبار حاكي از آن است كه وي قرار است در فيلم (بهرام بيضايي) ايفاي نقش كند. نام اين فيلم (لبه پرتگاه) است و هنوز زمان تصويربرداري آن مشخص نيست. تهيه‌كننده اين فيلم حميد اعتباريان است. از گوشه و كنار شنيديم كه وي با بازيگراني چون پرويز پرستويي، امين حيايي، مژده شمسايي، مجيد مظفري و انديشه فولادوند همبازي است، اما تا اين لحظه حضور هيچ كدام از اين بازيگران قطعي نشده است.
    
    مهناز افشار و همكاري با ميلاني
    شنيديم كه (مهناز افشار) قرار است در فيلم جديد (تهمينه ميلاني) با نام (تسويه حساب) ايفاي نقش كند. گويا افشار پس از خواندن فيلمنامه، از آن استقبال كرده و به پيشنهاد ميلاني پاسخ مثبت داد. اين دومين همكاري افشار با ميلاني پس از فيلم (آتش‌بس) است.
    
    احضارشدگان مهدي سلوكي
    از (مهدي سلوكي) بازيگر محبوب سريال نرگس چه خبر؟ اولين خبر اين‌كه او چندي پيش به مالزي سفر كرده بود. دومين خبر نيز اين‌كه، جديدترين فيلم سينمايي او، در مرحله تدوين به پايان رسيد. تصويربرداري اين فيلم، هفدهم مهرماه آغاز شد كه در اواخر آبان‌ماه به پايان رسيد. كارگردان اين فيلم كه نامش (احضارشدگان) است، (آرش معيريان) مي‌باشد و مهدي سلوكي در كنار شهرام حقيقت‌دوست، مهدي اميني‌خواه، زيبا بروفه و... به ايفاي نقش مي‌‌پردازد.
    شنيده‌ها حاكي از آن است كه ابتدا قرار بود (شهاب حسيني) نقش اول اين فيلم را بازي كند، اما در آخرين لحظات مهدي سلوكي جايگزين او شد. گفتني است كه به زودي از مهدي سلوكي، فيلم (اگر عشق نبود) در سينماهاي كشور اكران خواهد شد.
    
    ليلا اوتادي در چهار انگشتي
    (ليلا اوتادي) پيش از اين‌كه مجموعه (آخرين گناه) در ايام ماه مبارك رمضان از شبكه دوم پخش ‌شود، در چند فيلم سينمايي بازي كرد كه البته معروف‌ترين آن، فيلم سينمايي (چپ دست) و بازي در كنار بهزاد فراهاني و حميد گودرزي بود. اما او پس از بازي در مجموعه آخرين گناه، به محبوبيت دوچنداني رسيد؛ وي در حال حاضر در فيلم جديد (سعيد سهيلي) به نام (چهار انگشتي) بازي مي‌كند، او در اين فيلم با بهرام رادان و انديشه فولادوند ايفاي نقش مي‌كند.
    
    شريفي‌نيا در نقش كارگردان
    (محمدرضا شريفي‌نيا)، بازيگر پرتوان سينماي كشورمان، قرار است در فيلم جديد (تهمينه ميلاني) با نام (تسويه حساب) ايفاي نقش كند. او قرار است در اين فيلم نقش يك كارگردان را بازي كند و در كنار بازيگراني چون مهناز افشار و السا فيروزآذر و... قرار مي‌گيرد. در سال‌هاي اخير حضور محمدرضا شريفي‌نيا در هر فيلمي باعث فروش قابل توجه آن بود.
    
    حميدرضا پگاه در فيلم جيراني
    نقش (حميدرضا پگاه) در مجموعه (آخرين گناه) به يادماندني شد. حميدرضا پگاه اين روزها خود را آماده حضور در فيلم جديد (فريدون جيراني) با نام (سفر به تاريكي) مي‌كند. اين فيلم قرار است در ايران و تركيه مقابل دوربين برود، نقش روبه‌روي وي را (لادن مستوفي) ايفا خواهد كرد.
    
    ازدواج يكتا ناصر!
    آن‌قدر شايعات درباره بازيگران سينماي ايران، زياد است كه نمي‌دانيم كدام خبر را باور كنيم و كدام يك را باور نكنيم. در هفته‌هاي اخير، خبري دهان به دهان چرخيد كه (يكتا ناصر) بازيگر خوب تلويزيون و سينما ازدواج كرده است. اما اين خبر را تكذيب شد، راستش را بخواهيد رويمان نشد كه با تلفن همراه (يكتا ناصر) تماس بگيريم و از او بپرسيم كه ازدواج كرده است يا نه؟ به هرحال براي يكتا ناصر، آرزوي خوشبختي و سلامت در زندگي‌اش داريم.
    
    محمدرضا گلزار مجرد است
    (محمدرضا گلزار) همچنان مجرد است. اين‌كه اعلام كردند كه وي متاهل شده شايعه‌اي بيش نيست، چرا كه محمدرضا گلزار در حال حاضر مجرد است و گويا، حالا حالاها هم قصد ازدواج ندارد.
    
    كنسرت آريان در آمريكا
    اگر به ياد داشته باشيد، گروه آريان، دو سال پيش توانست در اروپا و در كشورهاي آلمان و انگليس كنسرت‌هايي با موفقيت برگزار كرده و به اعتباري جهاني دست پيدا كند، چرا كه پس از انقلاب به جز موسيقي سنتي كه بارها در خارج از كشور برگزار شد، گروه‌هاي موسيقي پاپ به چنين موفقيتي نايل نشدند، جز آريان. خبرهايي كه به گوش ما رسيد، اين است كه محسن رجب‌پور به دنبال برگزاري كنسرت در آمريكاست و باتوجه به حضور خواننده‌هاي لس‌آنجلسي در آن كشور، استقبال از آريان بايد حساسيت‌هاي زيادي داشته باشد. آيا از آريان در آمريكا استقبال خواهد شد يا نه؟
    البته رجب‌پور مي‌گويد: در حال حاضر چيزي مشخص نيست...
    
    پرستو صالحي كم كار است
    تا چند سال پيش (پرستو صالحي)، از بازيگران پركار تلويزيون بود، اما دو سالي است كه بسيار كم‌كار شده چرا؟ دليلش را نمي‌‌دانيم. آيا خود او وسواس زيادي در انتخاب نقش‌هايش دارد يا به او پيشنهادهاي كمي مي‌‌شود. اين در حالي است كه چندي پيش شايعه شده بود، پرستو صالحي ازدواج كرده، اما گويا اين خبر هم شايعه‌اي بيش نبود، همان‌طور كه اين شايعه را براي (يكتا ناصر) درست كرده بودند.
    
    زنگنه در كانادا
    (لعيا زنگنه) سال‌هاست كه (كانادا) را براي زندگي به همراه خانواده‌اش انتخاب كرده است، گرچه او چندي پيش براي بازي در فيلم (رييس) به كارگرداني (مسعود كيميايي) به ايران آمده بود، اما پس از اتمام فيلمبرداري دوباره به كانادا برگشت... در اواسط دهه هفتاد سريال‌هاي پرطرفداري از او پخش مي‌‌شد.
    
    حسين محجوب از اراك آمد
    (حسين محجوب) بلافاصله پس از پايان مجموعه (صاحبدلان) به اراك رفت، تا در فيلم(سبز كوچك) به كارگرداني (غلامرضا رمضاني) كه تهيه كننده آن، كانون پرورش فكري كودكان است، بازي كند. شنيده‌ها حاكي از اين مي‌‌باشد كه او قرار است در فيلم (كنسرت) بازي كند.
    
    اوج پيشنهادها براي شاكردوست
    در سال 85، (الناز شاكردوست) در چهار فيلم سينمايي به بازي پرداخت و پركارترين بازيگر زن در سينما نام گرفت. چند مي‌‌گيري گريه ‌كني، قتل آن‌لاين، چه كسي امير را كشت؟ و بي‌‌وفا چهار فيلم او بود. همين امر باعث شد تا سيل پيشنهادات به سوي او روانه شود.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi