بام‌هاي مه گرفته با حضور مهدي اميني خواه


    
    
     سريال «بام‌هاي مه گرفته»به كارگرداني هوشنگ درويش پور آماده نمايش شد.
    به گزارش خبرنگار فارس،«بام‌هاي مه گرفته» براساس فيلمنامه اي از توران اكبري و هوشنگ درويش پور ساخته شده و محمدرضا شرف‌الدين نيز تهيه‌كنندگي آن را به عهده داشته است.

    در اين سريال كه بزودي از يكي از شبكه‌هاي سراسري پخش خواهد شد بازيگراني چون مهدي اميني خواه،منوچهر آذر، فريده دريامج، شهرزاد وجداني ، پروانه نوروزي، محمدرضا غلامي، مهدي صبايي، داوود سعيدي، فريده توكلي، نيما غلامي، سروش زيبايي، مصطفي بيگدلي و جمعي از هنرمندان استان گلستان به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
    اين سريال كه براي سيماي مركز گلستان و به سفارش امور مجلس و استان ها جلوي دوربين برده شده است، داستان دختر و پسر تركمني را روايت مي‌كند كه مي‌خواهند با يكديگر ازدواج كنند اما مخالفت پدر دختر كه از گذشته با پدر پسر بر سر مساله‌اي با يكديگر نزاع دارند، باعث مي‌شود همه راه‌ها به بن بست برسد. اين در حالي است كه حضور پيرزني به نام خاله تاراج كه به نوعي معتمد محل است و پادرمياني او براي موافقت خانواده ها با اين ازدواج، سرانجام پس از كشمكش‌هاي فراوان نتيجه مي‌دهد و اين ازدواج سر مي گيرد اما پدر دختر از آنها مي خواهد بعد از ازدواج از آن محل بروند. زوج جوان به كرمان مي‌روند و در آنجا مشغول به كار مي شوند. سال‌ها بعد دو نوجوان با دفترچه خاطراتي به سراغ مرد تركمن مي‌روند. آنها از فاجعه زلزله بم جان سالم به در برده‌اند و اكنون به دنبال پدربزرگ خود هستند. آنها پدربزرگ خود را مي يابند، غافل از آن كه پدربزرگ بر سر دو راهي بزرگي قرار گرفته است....
    همچنين محمود اكبري پرشت (مدير تصويربرداري) ، اسدالله كلانتري (آهنگساز) و جاويد خوشدل (صدابردار) در اين پروژه همكاري كرده‌اند.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi