تصویری:مربی سیرک مشهد در دهان شیر

lion123.jpg
سر مربي سيرک مشهد در دهان شير گرسنه
پنج شنبه 16 آذر ماه 1385 00:53
يک قلاده شير گرسنه ، روز گذشته در نمايش سيرک کوهستان پارک شادي مشهد، سرمربي خود را به دهان گرفت که حضور بموقع پليس مانع از مرگ حتمي مربي شد.
ساعت 11.10 روز گذشته تعدادي از تماشاگران سيرک کوهستان پارک شادي مشهد، با مشاهده تقلاي مربي سيرک که سرش در دهان شير بود، ابتدا چنين تصور کردند اين حرکت مربي هم جزئي از نمايش است ، اما وقتي متوجه شدند شير گرسنه و خشمگين با فشار آرواره هاي خود قصد جدا کردن سر مربي را دارد، وحشت زده از محل سيرک متواري شدند و موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش کردند.

جدال مرگ و زندگي


به دنبال اين تماس ، بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور يافتند و مشاهده کردند، يک قلاده شير تنومند با حمله به مربي خود و زخمي کردن وي ، سر او را به دهان گرفته و تلاش ديگر مربيان براي نجات مربي نگونبخت بي فايده است.
به دنبال اين ماجرا و از آنجا که هر لحظه احتمال مي رفت سر مربي با آرواره هاي شير تنومند از بدنش جدا شود، يکي از ماموران انتظامي با اقدام شجاعانه خود با شليک گلوله به شير خشمگين ، مربي را که آخرين لحظات عمر خود را سپري مي کرد، نجات داد.

مجروح بدحال


با نجات مربي 22 ساله ، وي که از ناحيه سر، دست ، پا و گردن بشدت مجروح شده بود، کمک ماموران پليس و با يک دستگاه آمبولانس اورژانس به بيمارستان منتقل شد.
پزشکان حال مربي جوان را وخيم گزارش کرده اند. مسوولان سيرک عنوان کردند، اين شير خشمگين اسکار نام دارد و به مدت 6 سال تحت تعليم و تربيت مربي جوان خود قرار داشته است.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi