عذرخواهی سایت منتشرکننده فیلم منتسب به زهره

 

فرد مذکور ظاهراً در سانحه تصادف جان خود را به نحو دلخراشی از دست داده و همین امر باعث تحول دیگر گردانندگان وب سایت «خ» شده است.

عصر ایران ـ اعضای یک سایت اینترنتی ایرانی که اقدام به انتشار فیلم های خصوصی و مستهجن می کردند، به دلیل فوت ناگهانی یکی از پرسنل خود، فعالیت نامشروع خود را متوقف و به مردم کشور قول جبران اعمال ناشایست خود را دادند.

به گزارش خبرنگار عصر ایران (asriran.com) وب سایت «خ» تا چندی قبل فیلم های غیر اخلاقی دریافتی را روی صفحه خود داشت و حتی اولین بار فیلم منتسب به زهرا امیر ابراهیمی را به نمایش عمومی گذاشت. اما با گذشت چند وقت و اعتراض شدید مردم نسبت به این کار ناجوانمردانه، فیلم مذکور حذف شد.

گروه مدیریتی سایت مذکور نیز به دلیل موج عظیم نارضایتی مردم، چند وقتی فعالیت خود را متوقف کردند و بعد از فوت یکی از اعضای گروهشان، با ارسال ایمیل به مردم و نوشتن توبه نامه روی سایت خود، از اعمال ناشایست خود ابراز پشیمانی کردند.

در متن عذرخواهی اعضای این گروه آمده است: « دوستان عزیز، درگذشت ناگهانی یکی از اعضای تیم ما باعث شد لحظه ای درنگ کنیم. بعد از ساعت ها تفکر بی وقفه و متوجه شدن به کوتاهی زندگی و به احترام دوست از دست رفته، این سایت از امروز تعطیل می باشد.

ما به نتیجه رسیدیم که بعضی چیزها فقط در حد شخصی خوبه و نباید به عموم آورده بشه. انسان ها همیشه به علت انسان بودنشان اشتباهاتی می کنند و من همراه دیگر دوست باقیمانده اشتباه خود را اعلام کرده و قسم خورده که تا خون در رگمان در جریان هست، در تلاش برای جبران اشتباهاتمان خواهیم بود.

نکته حائز اهمیت اینکه فرد مذکور ظاهراً در سانحه تصادف جان خود را به نحو دلخراشی از دست داده و همین امر باعث تحول دیگر گردانندگان وب سایت «خ» شده است.

ظاهراً سایت مذکور در خارج از ایران به روز می شد.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi