شقايق دهقان:
    اصرار به نقشي متفاوت دارم


    
    
    شقايق دهقان كه هم اينك مشغول ايفاي نقش در سريال «باغ مظفر» است، گفت: قبل از اين كه به اين مساله فكر كنم كه چگونه نقشم را مقابل دوربين بازي كنم، بيشترين اصرارم بر اين بود كه نقشي كاملا متفاوت به من سپرده شود.
    اين بازيگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با متفاوت خواندن نقشش در «باغ مظفر» نسبت به آن چه تاكنون از وي شاهد بوده‌ايم، خاطرنشان كرد: در اين سريال نقش دختري را بازي مي‌كنم كه به خانواده‌اي امروزي تعلق دارد. او پس از مدتي با كامران پسر خان مظفر ازدواج مي‌كند كه خانواده‌ي عجيب و غريبي دارد و همين مساله مشكلات و حوادث خنده‌داري را برايش پديد مي‌آورد.

    شقايق دهقان به اين پرسش ايسنا كه آيا مشكلات كارهاي روتين، به بازي وي لطمه‌اي وارد نكرده است، پاسخ منفي داد و افزود: شرايط كار در سريال‌هاي روتين بسيار سخت است، اما از آن جا كه مدت‌هاست در چنين سريال‌هايي بازي مي‌كنم، تقريبا عادت كرده‌ام.
    اين بازيگر هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش كه كامل نبودن تمامي قسمت‌ها تا چه اندازه در موفقيت كارهاي روتين تاثيرگذار است، گفت: كامل نبودن فيلمنامه به نويسنده، كارگردان و بازيگر اجازه‌ مي‌دهد كه شاهد عكس‌العمل‌هاي مردم باشد و اين نظرات را در كار خود اعمال كند. در چنين شرايطي ممكن است يك نقش براي بازيگر نوشته مي‌شود، پررنگ يا كم رنگ شود.
    به اعتقاد دهقان، كامل نبودن فيلمنامه سريال‌هاي روتين اين امكان را در اختيار عوامل سازنده قرار مي‌دهد تا داستان‌هاي مورد علاقه بينندگان را پررنگ كند.
    اين بازيگر در پاسخ به پرسش ايسنا درباره‌ي تكه كلام‌هايي كه توسط شخصيت‌هاي سريال‌هاي روتين به كارگرفته مي‌شود، خاطرنشان كرد: خيلي اهل تكه كلام نيستم و تا به حال هم چنين كاري نكرده‌ام تا به اين مساله برسم كه آن چه مردم خوششان مي‌آيند را انجام بدهم يا خير.
    شقايق دهقان در پايان درباره برخي تكه كلام‌ها و اعمال تكراري كه در سريال «شب‌هاي برره» از وي شاهد بوده‌ايم، گفت: براي اين تكه كلام‌ها تصميم نگرفته بودم. گاه بازيگر حركات يا تكه كلام‌هايي را در بازي‌اش پيدا مي‌كند و فكر مي‌كند آن‌ها را ادامه دهد.
    اين اتفاق براي من در شب‌هاي برره كاملا غير ارادي رخ داد و پس از اين كه ديدم مردم ادايم را در مي‌آورند فهميدم كه برخي كلماتي كه به كار مي‌برم به عنوان تكه كلام در بين مردم جا افتاده است.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi