ستاره اسکندري در "مستانه"


    
    
    فاز دوم مجموعه تلویزیونی "مستانه" به کارگردانی محمدباشه آهنگر برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران مرحله تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.

    به گزارش خبرنگار مهر، تصویربرداری فاز دوم مجموعه تلویزیونی "مستانه" هفته گذشته با حضور مدیران و مسئولان شبکه تهران و بازی محمد کاسبی، ستاره اسکندری، حمید ابراهیمی و مارال فرجاد در کارخانه چیت سازی واقع در جنوب تهران شروع شد.
    فاز اول این مجموعه که بر اساس فیلمنامه ای از عباس نعمتی ساخته می شود، از چندی پیش به کارگردانی مجید جوانمرد در کامرانیه تهران جلو دوربین رفت و در حال حاضر فاز اول و دوم آن همزمان با هم و با حضور بازیگران مشترک مرحله تصویربرداری را پشت سر می گذارد.
    
    محمدحسن نجم مدیر تولید، اصغر نژاد ایمانی طراح هنری، محسن اورنگ مدیر برنامه ریزی و محسن بابایی طراح چهره پردازی با هر دو فاز این مجموعه همکاری دارند. مجموعه تلویزیونی "مستانه" در 20 قسمت به تهیه کنندگی سیداحمد میرعلایی در شبکه تهران تهیه می شود.
    
    این مجموعه روایتی عاطفی از زندگی درهم تنیده چند جوان از دهه 50 تاکنون دارد. مستانه یکی از این جوان هاست که در رشته پزشکی تحصیل می کند. او که در سانحه تصادف پدر و مادرش را از دست داده در کنار خانواده عمویش تیمسار بدر زندگی می کند. مجید مظفری، محمد کاسبی، عسل بدیعی، امین زندگانی، ستاره اسکندری، رامتین خداپناهی، حمید ابراهیمی، مارال فرجاد، آتش تقی پور، عزت اله رمضانی فر و مریم سلطانی بازیگران "مستانه" هستند.
    
    مدیر تصویربرداری: حسن اسدی (فاز اول) و ناصر محمودکلایه (فاز دوم)، صدابردار: کریم کاشانی (فاز اول) و امیر پرتوزاده(فاز دوم)، دستیار اول کارگردان: رضا ابوفاضلی (فاز اول) و پوریا جاویدپور (فاز دوم) و جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی با این پروژه همکاری دارند.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi