پس از 10 سال فاش شد؛

عکس شاخ گذاری بوش پدر بر سر همسرش و واکنش شدید باربارا !

  خبرگزاري انتخاب : روزنامه «تایمز» نوشت: باربارا همسر بوش پدر پس از آن که عکس 10 سال پیش خود با بوش در حضور مقامات عالیه کشورش را دید که شوهرش با دستانش برای او «شاخ» گذاشته، با عصبانیت تمام، اقدام شوهرش خود را در مطبوعات انعکاس داد.

 


خبرگزاري انتخاب :
روزنامه «تایمز» نوشت: باربارا همسر بوش پدر پس از آن که عکس 10 سال پیش خود با بوش در حضور مقامات عالیه کشورش را دید که شوهرش با دستانش برای او «شاخ» گذاشته، با عصبانیت تمام، اقدام شوهرش خود را در مطبوعات انعکاس داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «انتخاب»، تایمز می گوید که بوش عادت دارد که برای نزدیکانش شاخ گذاشته و آنان را مورد تمسخر قرار دهد.

به نوشته این روزنامه، بوش که سعی داشته این عکس را از باربارا پنهان کند، سرانجام چند روز پیش، عکس مذکور را به باربارا نشان می دهد که با عصبانیت شدید وی رو به رو می شود.

باربارا که 10 سال پیش که از موزه «جرالد فورد» بازدید داشت، در عکس یادگاری به همراه «بتی فورد» و «روزالین کارتر»، همسران روسای جمهور پیشین آمریکا، دستان شوهرش را مانند «شاخ گاو» بالای سر خود دید!

همسر بوش گفته است که عادت همیشگی شوهرم همین کار مسخره است، اما درست نیست که در جمع مقامات بلندپایه، چنین حرکت زشتی انجام شود.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi