نيكي كريمي در هيات داوران گربه طلايي ازمير 


هموطن-«نيكي كريمي» عضو هيات داوران فستيوال بين‌المللي فيلم‌هاي كوتاه ازمير شد.
هفتمين فستيوال بين‌المللي فيلم‌هاي كوتاه ازمير از جمعه گذشته در اين شهر شروع ‌شد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.در اين جشنواره كه از معتبرترين جشنواره‌هاي فيلمهاي كوتاه در تركيه است.
«نيكي كريمي» بازيگر و كارگردان ايراني به عنوان عضو هيات داوران در اين جشنواره شركت دارد.«گل گورر» از مسئولان برپايي جشنواره با اعلام اين خبر اضافه كرد:براي شركت در جشنواره سال جاري هزار و سيصد فيلم كوتاه از65 كشور جهان دريافت شده بود.
وي با عنوان اين كه سه فيلم ايراني نيز در بخش‌هاي مختلف جشنواره حضور دارد، گفت:در طول برگزاري جشنواره، فيلم‌هاي خارجي و داخلي در چهار بخش فيلم‌هاي مستند، انيميشن، تجربي و پردازه به رقابت مي پردازند.
به گفته وي در طول برگزاري جشنواره گردهمايي‌هاي براي معرفي فيلم‌هاي كوتاه براي دوستداران صنعت سينما برگزار خواهد شد.

جشنواره فيلمهاي كوتاه ازمير در حالي برگزار مي‌شود كه اين جشنواره در سال جاري به عضويت «انجمن فيلم‌هاي كوتاه اروپا» كه بزرگترين انجمن در نوع خود در جهان است، در آمده است.
گورر افزود:همه روزه يك فيلم بلند از كشورهاي مختلف نيز كه در جشنواره‌هاي جهاني موفق به دريافت جوايزي شده است، در طول روز برگزاري جشنواره به نمايش در خواهد آمد.
به گفته وي در طول جشنواره فيلم كوتاه ازمير، بخش فيلم‌هاي كوتاه كشورهاي برزيل و اردن نيز برگزار شده و ده‌ها فيلم كوتاه از اين كشورها در معرض ديد علاقه‌مندان قرار داده خواهد شد.
جايزه طلايي اين فستيوال بين‌المللي بنام گربه طلايي است كه همه ساله به بهترين فيلم كوتاه تعلق مي‌گيرد.
وي اظهار داشت امسال از چهار گوشه دنيا فيلم‌هاي كوتاه به اين جشنواره ارسال شده كه از جمله كشورهاي آمريكاي لاتين مثل آرژانتين ،برزيل و از اروپا آلمان، فرانسه، اسپانيا، ايتاليا و از آسيا اردن،ايران ،و.. در اين جشنواره شركت كرده‌اند.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi