عکس برداری صحیح با گوشی های سونی اریکسون


بسیاری از افراد در هنگام انتخاب و خرید یک گوشی مناسب ، گوشی های سونی اریکسون را به خاطر کیفیت دوربین این گوشی ها بر میگزینند. قابلیت عکس برداری دوربینهای گوشی سونی اریکسون مطمئنأ خوب است اما هم اکنون قصد داریم تا 4 ترفند ایده آل برای این گوشی ها را برای شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها میتوانید به شکل کاملا صحیح و بهینه از دوربین سونی اریکسون استفاده کرده و عکس برداری صحیحی داشته باشید.

 


1- از گزینه Night در روز به هیچ عنوان استفاده نکنید.
هنگامی که از این گزینه در روز و یا در مکان هایی که نور مناسب و کافی وجود داشته باشد استفاده کنید , عکس شما کیفیت جالبی نخواهد داشت و رنگ ها به صورت غیر طبیعی می شوند.

2- برای اینکه شما بتوانید از زوم بالاتری بهره مند شوید ، می توانید اندازه تصویر خود را کوچکتر کرده تا زوم بالاتری داشته باشید.

3- گوشی هایی که Auto Focus دارند از یک قابلیت بسیار عالی بر خوردار هستند. در بعضی مواقع شما شاهد بوده اید که تصاویر شما مات و یا به صورت بسیار بد افتاده است . خوب دیگر گوشی هایی که دارای Auto Focus می باشند دیگر با همچین مشکلاتی مواجه نخواهند بود.

4- روش عکس برداری با گوشی های Auto Focus :
ابتدا کلید عکس برداری را فشار می دهید. کمی صبر کنید تا لنز دستگاه به طور اتوماتیک فاصله بین جسم تا لنز را فاصله گیری کند و نور و رنگ و .. را تنظیم نماید . بعد از چند لحظه شما دوباره دکمه عکس برداری را فشار دهید و از عکس خود لذت ببرید.

(به نقل از سایت تخصصی موبایل)

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi