هندي ها با موبايل ‘Don’ بازي مي کنند 


هموطن-"هانگاما موبایل" و "اکسل اینترتینمنت" با همکاری یکدیگر بازی ‘Don’ را براي تلفن هاي همراه تولید کرده و قصد دارند که بازی مذکور را برای اولین بار از طریق سایت خود www.gaminghungama.com در دسترس قرار دهند.
این بازی روز جمعه توسط "شاهرخ خان" ، بازیگر مطرح بالیوود و همچنین " ریتش سیدوانی" تهیه کننده و "فرهان اختر" کارگردان بالیوود، به عموم معرفی شد.

شاهرخ خان که در مراسم معارفه این بازی جدید در بمبئی سخن می گفت در همین خصوص خاطر نشان کرد: "من خود یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی های ویدیویی هستم و باید اعتراف کنم که بازی Don یک بازی بسیار جالب و مهیج است."
وی در ادامه افزود: " من از همه قسمت هاي این بازی خوشم می آید و در حقیقت من خودم این بازی را بصورت کامل امتحان کرده ام و باید بگویم که این بازی به اندازه خود فیلم جالب و دیدنی است.

اما با این تفاوت که در این بازی شما جزئی از هر صحنه اکشن هستید و خود خالق هر حرکتی در بازی هستید." هرچند که بازی های همراه پیشتر نیز برای فیلم های بالیوود ساخته شده بود ولی این اولین بار است که بازی مذکور در اینترنت عرضه شده و از این طریق در اختیار همگان قرار گرفته است.
طرح های گرافیکی این بازی تماما منطبق با کیفیت جلوه های ویژه فیلم انجام شده است تا به این ترتیب تا آنجا که ممکن است تناسب و هماهنگی لازم به وجود آید.
صحنه های اکشن نیز به همین منظور به طور کامل همانند صحنه های فیلم است. برای دانلود کردن بازی مذکور در هند ، Don را از طریق اس ام اس به شماره 4646 ارسال کنید ، سپس مصرف کننده خود گزینه مورد نظر خود را اعم از اینکه دانلود با کیفیت بالا يا پايين انجام شود را شخصا انتخاب می کند. بازی مذکور در حال حاضر در تلفن های همراه و هم بصورت آنلاین به عنوان یک بازی مولتی پلیر موجود می باشد.
تمامی اپراتورهای موجود در هند نظیر Hutch, Airtel, Reliance, Tata, Idea و دیگر اپراتورها به زودی بازی Don را ارائه خواهند داد.
علاوه بر این بازی مذکور از طریق تمامی شبکه های وابسته به هانگاما از طريق بيش از 50 اپراتور در بیش از 20 کشور جهان قابل دسترسی خواهد بود.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi