ماموريت غيرممکن 3 را بروي گوشيتان ببينيد! 


هموطن-نوکیا اعلام کرده که قصد دارد پخش فیلم ماموریت غیرممکن 3 را همزمان با پخش نسخه دی وی دی آن، بر روی کارت های حافظه تلفن همراه ارائه دهد.

این فیلم طولانی به زودی بر روی کارت های حافظه تلفن همراه به طور اخص در گوشی های سری N نوکیا به بازار عرضه خواهد شد.
این فیلم اکشن در قالب یکی از بسته های همراه با خرید گوشی N93 بی آنکه قیمت اضافی بر قیمت اصلی تلفن همراه افزوده شود، در اختیار مصرف کنندگان گذاشته خواهد شد.
فیلم مذکور در کشورهای فنلاند، فرانسه ، آلمان، مجارستان ، ایرلند ، ایتالیا ، پرتغال ، اسپانیا ، ترکیه و انگلیس به بازار عرضه خواهد شد.

این فیلم طولانی که بر روی کارت های miniSD 512 مگابایتی موجود می باشد در هر ثانیه در قالب 25 فریم پخش می شود و دارندگان تلفن های همراه مذکور می توانند از تمامی قابلیت های ویدیویی نظیر جلو بردن ، عقب بردن و متوقف کردن فیلم ، به همراه پخش فیلم برخوردار باشند.
در ضمن برای اینکه از فیلم لذت بیشتری برده شود ، علاقه مندان می توانند فیلم را به یمن هدفون های استریویی که در بسته های مخصوص فروش نوکیا N93 موجود می باشد، با صدای استریو مشاهده کنند.
هنگامیکه تماشاگران فیلم را مشاهده می کنند می توانند آن را در کامپیوترهای شخصی خود ذخیره کرده و از کارت حافظه 512 مگابایتی خود برای فیلمبرداری و ثبت تصاویر ویدیویی ، هم استفاده کنند.
قرارداد میان نوکیا و کمپانی سینمایی پارامونت که یکی از شعبه های Viacom محسوب می شود ، توجه طرفداران و علاقه مندان زیادی را به سوی این فیلم پرفروش که در سراسر جهان با فروشی معادل 400 میلیون دلار روبرو بوده است ، معطوف کرده است.
تا کنون بیش از 74 میلیون تن از جمعیت سراسر جهان اين فيلم را مشاهده کرده اند.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi