کمک به روزه داران فقير با استفاده از تلفن همراه 


هموطن:شرکت "عمان موبایل" به همراه يک نهاد خیریه عماني موسوم به ""OCO اعلام کردند که یک برنامه خیریه ویژه افطاری را به به مناسبت ماه رمضان تدارک دیده اند.
عوائد برنامه مذکور به آن دسته از مردم فقیر که در طول ماه مبارک رمضان روزه گرفته اند اختصاص خواهد یافت.
در حال حاضر برنامه هایی با عناوین "به برادرت فکر کن که اکنون چیزی برای خوردن ندارد" و " غذای روزه داران مسلمان را تامین کنید و از روزه گرفتن خود لذت ببرید" در جریان هستند که مردم با مشارکت در این برنامه ها نیاز برادران و خواهران فقیر خود را تامین می کنند.
به گزارش پايگاه خبري تاليانيوز، در طول اجراي این برنامه های یک ماهه، مشترکان تلفن همراه شرکت "عمان موبایل" می توانند با ارسال اس ام اس به شماره 90001، و درج عبارت "اهدا" در آن مبالغ کمک خود را به میزان دلخواه به این برنامه ها اختصاص دهند.

لازم به ذکر است که شرکت عمان موبایل برای ارائه این سرویس هیچ حق الزحمه و یا وجهی را از OCO دریافت نخواهد کرد.
"خالد حامد الخاروسی" مدیر ارتباطات شرکت عمان موبایل تصریح کرد که شرکت مذکور اس ام اسی را برای تمامی مشترکان خود ارسال کرده و ضمن آن از آنها خواسته است تا با استفاده از این سرویس به فقرا کمک کنند.
شرکت عمان موبایل در متن این اس ام اس ها از مردم خواسته است تا با مشارکت در این طرح به برادران و خواهران روزه دار خود در این ماه مبارک رسیدگی کنند.
الخاروسی در ادامه می افزاید: " ما در ماه مبارک رمضان مواد غذایی فراواني را بين 75هزار تن از مردم نیازمند توزیع کرده ایم."

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi