کانادايي ها با تلفن همراهشان چه مي کنند؟ 


هموطن – هرچند که تلفن هاي هوشمند خوش استيل در حال حاضر با تقاضاي زياد مصرف کنندگان مواجه هستند ولي آيا کانادايي ها از تلفن همراه هوشمند استفاده مي کنند؟
بر اساس تحقيقاتي که اخيرا توسط موسسه Palm Canada/Leger Marketing به عمل آمده ، نيمي از استفاده کنندگان از تلفن همراه در کانادا (45درصد) سال گذشته يا سيستم تلفن همراه خود را ارتقا داده اند و يا اينکه يک گوشي جديد خريداري کرده اند چرا که هنگاميکه صحبت از چگونگي استفاده از تلفن همراه در مکان هاي عمومي به ميان مي آيد ، جايگاه اجتماعي ديگر معنا و مفهوم چنداني ندارد.
درست هنگاميکه زمزمه هايي در خصوص ممنوعيت استفاده از تلفن همراه براي رانندگان "نيواونتاريو"کانادا از سوي نمايندگان و قانونگذاران به گوش مي رسد، دو سوم استفاده کنندگان تلفن همراه (67 درصد) در سراسر کانادا اعتراف کرده اند که هنگام رانندگي با تلفن همراه صحبت مي کنند و 75 درصد از آنهايي که در حين رانندگي شماره گيري مي کنند نيز اعتراف کرده اند که صحبت کردن با تلفن همراه در حين رانندگي بر ايمني رانندگي آنان تاثير منفي مي گذارد.

نظرسنجي که اخيرا انجام شده همچنين نشان مي دهد که اکثر استفاده کنندگان از تلفن همراه (91 درصد) اگر در يک موقعيت و مکان عمومي با يک دارنده تلفن همراه ديگر مواجه شوند ، احساس ناراحتي و مزاحمت مي کنند و نيمي از آنان (49 درصد) نيز هنگاميکه رانندگان تاکسي با تلفن همراه صحبت مي کنند ، حسي مشابه را دارند.
از طرف ديگر حدود نيمي ديگر (47 درصد) هم مدعي شده اند که اجازه مي دهند تلفن همراه آنان در مکان هاي عمومي نظير سالن هاي سينما، کتابخانه ها و يا در سالن هاي ملاقات و کنفرانس ، به صدا درآيد.
شخصي سازي تلفن همراه نيز بسيار با استقبال عمومي روبرو شده است، بطوريکه يک سوم (34 درصد) استفاده کنندگان يک صداي زنگ منحصر به فرد به دستگاه تلفن همراه خود اضافه کرده اند و يا اينکه هر يک نفر از 4 نفر (25 درصد ) گفته اند که تصاوير ديجيتالي را يا با تلفن هاي همراه خود تهيه مي کنند و يا اينکه اين تصاوير را در تلفن هاي همراه خود نگاهداري مي کنند.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi